محله شین تیان دی شانگهای

شین تیان دی شانگهای یک محله قدیمی می باشد که ترکیبی از حال و هوای شانگهای سنتی و مدرن را با هم دارد.

چند ساعت گشت و گذار در این محله که ادغام زندگی مدرن مردم در بین آثار تاریخی را به نمایش گذاشته است بسیار جالب و سرگرم کننده میباشد. مردم این محله ی قدیمی به روز هستند.

 این محله از میانه ی قرن نوزدهم برقرار بوده و هم اکنون بازسازی شده است و از محله های گران قیمت و اعیانی شانگهای برای اقامت است. برخی از آپارتمان های آن از نظر قیمت با آپارتمان های توکیو، نیویورک و لندن برابری می کنند. این محل میزبان نخبگان چینی و مقامات اجرایی است.

همچنین اینجا یک محله ی تفریحی محسوب می شود که انواع سرگرمی، خوراکی، چیزهای دیدنی و خریدنی در آن وجود دارد.

در این محله ی زیبا و بدون ماشین، بناهایی زیبا با دروازه های سنگی در کوچه های باریک می بینید که امروزه به کافه، کتاب فروشی، رستوران، گالری و فروشگاه تبدیل شده اند. در واقع این محله انتخابی مناسب است برای افرادی که به پیاده روی در جای تاریخی که معماری و فرهنگ غنی شرق و غرب با هم دیده می شود.

اینجا دو قسمت شمالی و جنوبی دارد. در بخش جنوبی آن کافه، بوتیک، موزه، گالری و سینما مشاهده می کنید و در قسمت شمالی هم در خانه های قدیمی با چیدمان های مدرن داخلی و رستوران های مجلل با خوراک کشورهای گوناگون روبه رو می شوید.

رستوران ها هم نشیمن داخلی و هم نشیمن بیرونی دارند. این منطقه دارای تفریحات شبانه در آخر هفته است که مکان های رومانتیک آن بیشتر از سایر موارد و موسیقی بلند طرفدار دارند.

منطقه شین تیان دی مکانی است که اولین کنگره حزب کمونیست چین در آن برگزار شده است.

 

بلیط اتوبوس     خرید بلیط اتوبوس      قیمت بلیط اتوبوس      رزرو بلیط اتوبوس