شهربازی بتو کاررو ورلد برزیل

بزرگترین پارک برجسته‌ی آمریکای لاتین در برزیل، «بتو کاررو ورلد» (Beto Carrero World) می باشد.

مساحت تقریبی ۳۵۰۰ هکتار ،خانواده‌ها و عاشقان هیجان را با محیطی رنگارنگ به سمت خود می‌کشاند. میهمانان با ورود به این پارک با ساختمان رنگارنگ «کاستلو داز ناسویس» (Castelo das Nações) روبه‌رو می‌شوند که غرفه‌ی بلیط ‌فروشی و فروشگاه‌ها و کافه‌های مختلف را در خود جای داده است.

پارک هفت منطقه‌ی مجزا با چهار ترن‌هوایی دارد یکی از آن‌ها رولر کوستری معلق با سرعت 96.5 در ساعت است. به دلیل همکاری با استودیوی دریم‌ورکس و یونیورسال، طراحی نمایش مسابقه‌ی ماشین‌ها را از سری فیلم‌های «سریع و خشن» الهام گرفته‌اند.

این پارک بزرگترین پارک موضوعی آمریکای جنوبی است که در منطقه ی پنهای برزیل قرار دارد. پارک تفریحی یا موضوعی یک اصطلاح عمومی است برای یک مجموعه از مسیرهای گردشگری و دیگر جذابیت های سرگرم کننده که به هدف گرد هم آوردن گروه کثیری از مردم کنار هم چیده شده اند. یک پارک موضوعی با دقت استادانه تری از یک پارک شهری یا زمین بازی ساخته شده است که معمولا برای جذب و راضی کردن کودکان و نوجوانان ساخته می شود.

این پارک ها حول محور یک یا چند موضوع خاص مثل غرب وحشی ساخته می شوند و هر یک از این بخش های پارک نیز بازگو کننده ی یک داستان به خصوص هستند. پارک Betto Carrero World برای کودکان مکان بسیار جذابی است که پر است از سرگرمی های جذاب همراه با قیمت های مناسب. اکثر بازی هایی که در این پارک وجود دارند فقط مناسب کودکان هستند.

نمایش های مهیجی هم در این پارک اجرا می شوند که مورد پسند کودکان هستند. باغ وحش این پارک هم تمیز و مرتب است و در آن از حیوانات به خوبی مراقبت می شود. در نتیجه با تنوعی که در این پارک وجود دارد، شما می توانید 2 روز کامل را همراه با کودکانتان در این محیط مفرح و ایمن سپری کنید.
 

 

 

بلیط اتوبوس      خرید بلیط اتوبوس     قیمت بلیط اتوبوس     رزرو بلیط اتوبوس