رودخانه و آبشار ماناوگات آنتالیا

یکی از مراکز مهم گردشگری آنتالیا ، ماناوگات که از نواحی تابعه آنتالیاست، میباشد.

بلیط اتوبوس     خرید بلیط اتوبوس     قیمت بلیط اتوبوس      رزرو بلیط اتوبوس

ماناوگات بین آنتالیا و آلانیا واقع شده است و در واقع نقطه میانی در این مسیر میباشد . این شهر کوچک فرودگاه ندارد و فقط می توانید از طریق زمینی به ماناوگات سفر کنید . از آنتالیا تقزیباٌ 45 دقیقه فاصله دارد و از  هر دو شهر آنتالیا و آلانیا بسیار راحت می توانید به ماناوگات سفر کنید. دو جاذبه مهم گردشگری آنتالیا که هر ساله توریست های زیادی را به این شهر کوچک جذب میکند ، اول آبشار ماناوگات که جزو دیدنی های ترکیه میباشد و دیگری دریاچه ماناوگات که به دریاچه سبز معروف است . منظره بسیار زیبای این دریاچه و آبشار موجب شده است تا جزو زیباترین مناطق آنتالیا باشند. ماناوگات رودخانه ای بی نظیر که از جنوب کوه های طرس جاری شده و به دریای مدیترانه میریزد. در کنار آبشار و در آغوش طبیعت می توان بساط پیک نیک را پهن نمود و در رستورانهای اطراف آن ماهی تازه خورد.  

گردشگران با کشتی این رودخانه را طی می کنند و از کنار شهر زیبای سیده عبور می کنند و از طبیعت اطراف آن لذت می برند. همچنین مسافران این کشتی زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و سپس دریا ی مدیترانه را در بر خواهد داشت . یکی مواردی که در این آبشار جالب است این می‌باشد که رودخانه آن دارای عرض پهن و ارتفاع کم جریان است که مسافران چشم‌انداز جالبی از آبشار را مشاهده خواهند کرد. آبشارهای ماناوگات گر چه دارای ارتفاع بلندی نیستند اما آب شیری رنگ و کف آلود آن با قدرت هر چه تمامتر  با صخره ها برخورد کرده و صحنه های زیبائی را بوجود می آورد. وجود آبشارها ، باغات چایی و رستورانها ، این منطقه را به محلی دلپذیر و استراحتگاهی خنک تبدیل کرده اند. این منطقه محلی است مناسب برای استراحت و عوض کردن حال و هوا که موجب خواهد شد مردمان این منطقه و مسافران و توریستان از اینجا لذت ببرند. بزرگی و خروشان بودن این منطقه باعث شده است تفریحات خوبی برای مردمان و توریست‌ها به وجود آید که از مهم‌ترین و بهترین آن رافتینگ است که سوار شدن بر قایق‌ها و راهی شدن در مسیر خروشان رودخانه است.

چای ماناوگات بسیار معروف است که مسافرانی که به این منطقه می‌روند حتما به یاد داشته باشند از چای این منطقه برای خود و اقوام خریداری نمایند. آبشار ماناوگات دارای زیبایی‌های نادری است که هم در فصل تابستان و هم در زمستان زیبایی‌های خاص خود را دارد. این مکان یکی از بهترین مناطق گردشگری برای تور ترکیه است.


بلیط اتوبوس     خرید بلیط اتوبوس     قیمت بلیط اتوبوس      رزرو بلیط اتوبوس