رودخانه لی چین (قسمت دوم)

زیباترین رودخانه کشور چین و یکی از دیدنی ترین مناطق این کشور، رودخانه لی میباشد.

بلیط اتوبوس     خرید بلیط اتوبوس     قیمت بلیط اتوبوس      رزرو بلیط اتوبوس

این رودخانه ی فوق العاده در منطقه گویلین قرار دارد و قرار گیری آن در طبیعت یک دست سبز و بی نظیر با کوه های بلند و کوچک باعث شده گردشگران زیادی جذب این مکان فوق العاده شوند. این رودخانه  83 کیلومتر طول دارد.

این روخانه به اندازی برای مردم چین مهم است که تصویر آن را بر روی اسکناس های 20 یوانی خود قرار داده اند و گردشگرانی که به این شهر می آیند قطعا یکی از مکان هایی که باید بروند و از آن بازدید کنند همین رودخانه است و آنان با سوار شدن بر روی قایق هایی که از چوب بامبو درست شده اند می توانند در سراسر رودخانه لی در شهر گویلین در چین گشت بزنند.

سرتاسر مسیر این رودخانه 83 کیلومتری، پوشیده از تپه‌های سرسبز بوده و غارهای اسرار آمیز و زیبا، قایق‌های تفریحی و ماهی‌گیران محلی تصویر این منطقه را تبدیل به یک تابلو هنری نفیس نموده‌اند. عمده جذابیت رودخانه لی به دلیل داشتن آب‌های شفاف و کریستالی، کوهستان‌های سرسبز، غارهای منحصربه‌فرد و سنگ‌ها و صخره‌های بی بدیل اطراف آن است. بهترین زمان بازدید از این رودخانه بین ماه های می تا اکتبر است، در این ماه ها روشنایی روز طولانی تر است و دمای هوا هم مطبوع است و حتی شب های آن هم عالی است.

ماه های نوامبر تا فوریه هم از ماه های کم آب این رودخانه هستند. آب این رودخانه به اندازه ای شفاف است که به خوبی مناظر اطراف در آن منعکس می شود و در زمان هایی که هوا خوب باشد و آب بدرخشد، تشخیص این که کدام قله ی کوه است و کدام انعکاس است، کار سختی است.


بلیط اتوبوس     خرید بلیط اتوبوس     قیمت بلیط اتوبوس      رزرو بلیط اتوبوس