رودخانه عشق تایوان

در هر شهر بزرگ ، یک رودخانه شاعرانه قرار دارد.

بلیط اتوبوس     خرید بلیط اتوبوس     قیمت بلیط اتوبوس      رزرو بلیط اتوبوس

برای مثال، رود سن در پاریس شاعران را در کرانه چپnurtures می‌کند، در حالی که رودخانه تایمز در لندن به عنوان مجموعه‌ای از آثار ادبی بسیاری عمل می‌کند.با اینکه خانه‌های سنتی در امتداد رودخانه با ساختمان‌های بتونی مدرن جایگزین شده‌است، و هر دو طرف رودخانه با پل فولادی سرد به هم متصل شده‌اند، اما مردم هنوز هم دوست دارند که در ساحل رودخانه راه بروند یا استراحت کنند . آرامش sun’s در رودخانه منعکس می‌شود که مردم شهری را به احساس گرم بودن و صلح تبدیل می‌کند. این احساسی است که نمی‌توان آن را بدون توجه به این که چند نفر از وسایل آسایش مادی به دست می‌آورند ، جایگزین کرد. 

در تایپه تایوان ، بیشتر رودخانه‌ها پر از آسفالت هستند تا آن‌ها را بسازند و درنتیجه کمی فضای بیشتر در ناحیه باریک شهری ایجاد کنند. بنابراین، مردم وقتی در تایپه زندگی می‌کنند واقعا احساس شلوغی می‌کنند. اما در Kaohsiung، دومین شهر بزرگ، رودخانه عشق رمانتیک در شهر سیر می‌کند. این رودخانه با طول کل۱۲ کیلومتر، از مرکز هنر جوان و پیر، اسکله water، بلندترین برج مرتفع ۸۵ برج اسکای، delicacy second،delicacy District، lovers، برج نور، و با شکوه کلیسای جامع Rosary که با شکوه تزئین شده‌است، سفر می‌کند. علاوه بر این ، در دو طرف این رودخانه برخی از کافه‌های برجسته و رستوران‌های fry در حال حاضرهستند. همانند دیگر شهرهای بزرگ توریستی، در Kaohsiung نیز سفرهای تفریحی از توریست‌ها برای لذت بردن از شب  بر روی رودخانه وجود دارد.

با این حال بسیاری از مردم نمی‌دانند بعد از دهه ۱۹۵۰ است که نام رمانتیک رود به طور گسترده‌ای پذیرفته شده‌ است. زمانی که ژاپنی‌ها حکمرانی کردند ، رودخانه در اصل “ رودخانه Kaohsiung “ نامیده شدو بعد از آن که ژاپنی‌ها بندر of را در دهانه رودخانه قرار دادند ، رودخانه “ کانال Kaohsiung “ نیز نامیده می‌شود اما وقتی KMT تایوان را تصرف کردند ، توریست‌ها به دور یک پارک کنار رودخانه تازه‌تاسیس جمع شدند. شرکت‌های قایق شروع به کار در زمینه پارو زدن و گشت دریایی می‌کنند. یکی از آن‌ها به نام رودخانه عشق کروز نامگذاری شده‌است. با این حال، در طول یک طوفان، تابلو مغازه منفجر شد و تنها دو کاراکتر اول “ رودخانه عشق “ بر روی آن باقی ماند. علاوه بر این ، متاسفانه زوجی به درون رودخانه می‌پریدند و خودشان را به خاطر عشق می‌کشند. زمانی که این تراژدی گزارش شد نام رودخانه عشق به طور گسترده منتشر شد. این روزها به نام رسمی رودخانه تبدیل شده‌است.

این رودخانه همچنین کانال Kaohsiung نامیده می‌شد. سواحل رودخانه با کار سبز تزیین شده و توسعه یافتند تا مناطق پارک باشند که با ستون‌هایی که با طناب آهنی زنجیر شده بودند تزیین شده بودند . این منطقه به یک مکان رمانتیک برای عاشقان تبدیل می‌شود و به همین دلیل این رودخانه به نام رودخانه عشق مشهور شده‌است.  ممکن است در مسیرهایی از بانک‌ها پرسه بزنید و منظره دلپذیر را تحسین کرده و از تماس ملایم نسیم لذت ببرید. در شب ، نورها روی رودخانه عشق می‌درخشند. بازدید کنندگان می‌توانند قایق‌سواری در شرق و ساحل غربی را به تماشای مناظر جذاب و جذاب رودخانه عشق ببرند. در این صورت ممکن است دوست داشته باشید از نوشیدن قهوه در کافه‌های مختلف مختلف مثل ادبی کافه و میادین هنری روی رودخانه mambo ورودخانه عشق لذت ببرید. لذت بردن از قهوه معطر خوب است و به موسیقی با حالات مختلف و tempos مختلف گوش دهید، و اجازه دهید که شهر بندری بدن و روح شما را آرام کند.

 چراغ‌های باشکوه در شب مثل یک گردن‌بند الماس به نظر می‌رسند که می‌درخشند. در سفر خود به تایوان حتما سری به این رودخانه بزنید و لذت سفر خود را به این کشور دو چندان کنید.


بلیط اتوبوس     خرید بلیط اتوبوس     قیمت بلیط اتوبوس      رزرو بلیط اتوبوس