یکی از جاذبه های بکر شمال کشور ، دریاچه ممرز نوشهر است که به دریاچه ارواح نیز شهرت دارد.

طول این دریاچه ۷۰۰ متر است و عرض آن به ۳۰۰ متر می رسد و با جلوه ای دیدنی انتظار شما را می کشد. چهره منحصر به فرد این دریاچه و زیبایی کم نظیر آن نیز باعث شده تا نامش در فهرست میراث ملی طبیعی قرار گیرد. آنچه که در اولین نگاه به دریاچه ممرز، توجه شما را به خود جلب می کند، بازمانده هایی از تنه درختان هستند که در میان دریاچه قرار دارند و به درختان مرده مشهورند.

حضور این درختان نیز بر وهم فضا می افزاید و یکی از شگفتی های این دریاچه به شمار می رود. این دریاچه زیبا در عین حال وهم انگیز در آغوش یک جنگل زیبا قرار دارد و شما در کنار تماشای دریاچه می توانید، سری هم به درون این جنگل بزنید و از دیدن انبوه درختان سر به فلک کشیده که هر یک زیبایی خاص خودشان را دارند، لذت ببرید. فضای بکر اطراف دریاچه در اکثر روزهای سال آمیخته با مه و صدای حیوانات وحشی است که در هر لحظه به گوش می رسد.

این مسئله با حضور درختان خشکیده در میان دریاچه در هم می آمیزد و باعث شده تا به آن لقب دریاچه ارواح را نیز بدهند. بهترین زمان برای سفر به دریاچه ممرز، بهار و تابستان است. به سبب قرار گیری دریاچه در میان انبوه درختان، جلوه ی آن در پاییز بسیار زیباست اما به دلیل نامناسب بودن مسیر دسترسی، سفر در این فصل احتیاط زیادی را می طلبد. این دریاچه در  استان مازندران، شهرستان نوشهر، ۵ کیلومتری شمال روستای چلندر قرار دارد که میتوانید با تصمیم به سفر به شنال کشور راهی این دریاچه شوید.
 


بلیط قطار

خرید بلیط قطار

قیمت بلیط قطار

برای بازدید ازسایت بوکینگ پرشیا بر روی کلمه "اینجا" کلیک کنید