شهر مالاگا – اسپانیا  که در قرن هشتم قبل از میلاد مسیح پی‌ریزی شده است.

یکی از قدیمی‌ترین بندرگاه‌های مدیترانه‌ای محسوب می‌شود. نقاط تاریخی مهم این شهر نمایانگر گذشته پر تحول آن است. در کنار تاریخ، مالاگا مناظر بسیار دل انگیزی از «کوستا دِل سول» (Costa del Sol) و آب و هوای عالی تلفیق شده با فرهنگ و سواحل زیبا را به شما هدیه می‌کند.
درختان پر برگ نخل، محوطه تفریحی ساحل را پوشانده‌اند و پوشش گیاهی استوایی در سراسر شهر به چشم می‌خورد. فضای عصر کهن در مالاگا بازدیدکنندگان را مسحور خواهد کرد. می‌توانید در مرکز تاریخی این شهر گردش کنید و به بوتیک‌های کوچک و رستوران‌های اسپانیایی برسید. همچنین با قدم زدن در کنار بندرگاه و توقفی در رستوران‌های کنار دریا، از غذاهای دریایی خوشمزه نهایت لذت را ببرید.
القصبه (الکازابا)، دژ نظامی پادشاهان شمال آفریقا در قرن ۹ میلادی بود که بر روی ویرانه‌های قلعه رومی ساخته و در قرن ۱۱ بازسازی شد. فرمانروایان مسلمان از این دژ برای قرن‌ها بر مردم حکومت می‌کردند. این قلعه مستحکم که به طور هوشمندانه‌ای بر کوه خیبِرالْفارو (Gibralfaro) قرار گرفته، دارای سه لایه دیوار دفاعی و ۱۱۰ برج اصلی است. بازدیدکنندگان می‌توانند برخی از برج‌های باقیمانده و باغ زیبای محوطه قلعه را تماشا کنند. امروزه القصبه جایگاه موزه مالاگا است که خود شامل دو موزه می‌شود: «موزه استانی هنرهای زیبا» که مجموعه‌ای دائمی و عالی از نقاشی‌های منطقه در قرن ۱۹ و همچنین آثاری مشهور از هنرمندان اسپانیایی و دو اثر از نقاشی‌های قدیمی پیکاسو یعنی مطالعه مردم سالخورده و پیرمرد با پتو را به نمایش می‌گذارد. موزه دوم، «موزه باستان‌شناسی» است که عتیقه‌های رومی، مجموعه‌ای از سفال‌های اندلسی و ماکت قلعه‌ها را برای بازدید آماده کرده است. در نزدیکی القصبه در بخش غربی کوه، تئاتر رومی به چشم می‌خورد که ویرانه‌هایی مربوط به زمان اگوستوس هستند؛ برخی مواقع اجراهای تئاتر فضای باز در این مکان برگزار می‌شود.


بلیط قطار

خرید بلیط قطار

قیمت بلیط قطار

برای بازدید از سایت بوکینگ پرشیا بر روی کلمه "اینجا" کلیک کنید