یکی از جاذبه های طبیعی و دیدنی بهشهر، دریاچه عباس آباد میباشد.

دریاچه عباس آباد با صدای موج های آرام و کوچکش ، با درختان انبوهی که دور تا دور اش کشیده شده اند و در جنگل پنهانش کرده اند ، با آواز پرندگان و بقایای عمارت تاریخی اش ، از مهم ترین جاذبه های طبیعت گردی و گردشگری شهرستان بهشهر است.

طبیعت مازندران بی اندازه زیباست؛ و این دریاچه کوچک نیز از این قاعده مستثنی نیست. انعکاس هزار و یک رنگ در آب ، تماشای برگ هایی که دست باد از درختان جدایشان می کند و به آب می سپاردشان ، تصویر آسمان و ابرهایی که همیشه در سفرند، خنکا و طراوت هوا ، همه و همه یکجا جمع شده اند تا مایه ی آرامش آدمی شوند.

دریاچه عباس آباد آنقدر زیباست که می توان ساعت ها در سکوت به آن نگریست، چیزی نگفت و از بودن در طبیعت به معنای واقعی کلمه لذت برد. دریاچه طبیعی عباس آباد با وسعتی بالغ بر 10 هکتار با عمارتی در مرکز آن، که در زمان آبگیری دریاچه عمارت با ارتفاعی بالغ بر 18 متر به زیر آب می رود و فقط سقف آن همراه با درختچه هایی نمایان است. در کنار این دریاچه 10 هکتاری باغ 140 هکتاری عباس آباد قرار گرفته که یکی از نٌه باغ ایرانی ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو و مهم ترین باغ غیر کویری ایران است.

 این دریاچه به دلیل دسترسی مناسب سواره، محوطه اتراق، آثار باستانی، شیرینی، آب و هوای مناسب، قابلیت‌های توریستی فراوان دارد. سفر به دریاچه عباس آباد ترکیبی ست از طبیعت گردی و گردشگری تاریخی-فرهنگی. این دریاچه چون نگینی در سینه جنگل می درخشد و چشمان هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.


بلیط قطار

خرید بلیط قطار

قیمت بلیط قطار

برای بازدید از سایت بوکینگ پرشیا بر روی کلمه "اینجا" کلیک کنید