نیکو (Nikko) یک شهر کوچک در ورودی پارک ملی نیکو است.

که بیشتر برای توشوگو، پرخرج‌ترین زیارتگاه تزیین شده در ژاپن و مقبره توکوگاوا ایه‌یاسو معروف شده است. یکی دیگر از جاذبه‌های محبوب پل شین کیو با رنگ قرمز لاکی است. پارک ملی یکی از  مکان های محبوب برای بازدید در ژاپن است که مناظر دیدنی کوهستانی، دریاچه‌ها، آبشارها، میمون‌های وحشی و بسیاری از مسیرهای پیاده روی را ارائه می‌دهد. در حالی که مناظر خیره کننده در تمام سال در دسترس هستند، پاییز یک زمان به طو ویژه عالی برای بازدید از نیکو است. این زمانی است که برگ‌ها تبدیل به چشم‌اندازی با انفجاری دیدنی و جذاب از رنگ می‌شوند. پارک ملی «نیکو» در منطقه‌ی «کانتو» واقع شده و به راحتی از توکیو قابل دسترس است. این پارک محل قرارگیری معبد زیبای «توشوگو» است که آرامگاه «توکوگاوا ایه یاسو»، بنیان‌گذار شوگون سالاری توکوگاوا در ژاپن نیز هست.

در این پارک، علاوه بر این معبد باشکوه، چشمه‌ی آب گرم «کینوگاوا اونسن» نیز در نزدیکی رودخانه‌ی «کینو» قرار دارد. پارک ملی «نیکو» نیز به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. گردشگران زیادی همین که پاییز به نیمه می رسد راهی این پارک می شوند. اگر دوست دارید یک تور یک روزه هیجان انگیز را سپری کنید، پارک ملی نیکو را به شما پیشنهاد می دهیم. دریاچه، آبشار، چند بنای تاریخی و مناظره خیره کننده سرسبز از جمله مواردی هستند که می توانید در پارک ملی این شهر کوچک مشاهده کنید. ورود به این پارک رایگان است و ماجراجویان زیادی برای کوهنوردی، طبیعت گردی، اسکی، گلف و استراحت در ریزورت های چشمه های آب گرم اونسن به این اینجا می روند. در میان پارک های ملی ژاپن پارک ملی نیکو با چشم اندازهای بی بدیل یکی از بهترین مکان ها برای طبیعت گردی است. همچنین این شهر بدلیل ارتفاع بلندتری که نسبت به توکیو دارد، آب و هوای بسیار خنک تر و مطبوع تری دارد.

 

شما باید در توکیو سوار قطار شوید و پس از سپری کردن دو ساعت هیجان انگیز در قطار و لذت بردن از مناظر طبیعت ژاپن به نیکو می رسید که در استان توچیگی ژاپن قرار دارد.

بلیط هواپیما

پرواز داخلی

پرواز خارجی

برای بازدید از سایت بوکینگ پرشیا بر روی کلمه اینجا کلیک کنید