ایستگاه راه آهن بم در فاصله 1545 کیلومتری از راه اهن تهران بنا شده است. یک قطار مسافربری همه روزه راس ساعت 11:25 از ایستگاه راه آهن شهر تهران حرکت می نماید و ساعت 17:25 نیز از شهر بم به سمت تهران باز می گردد.

رزرو بلیط قطار بم در بوکینگ پرشیا

برای رزرو بلیط قطار بم از هر یک از شهرهای ایران، پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع (عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.

قیمت بلیط قطار بم

بدون شک اینکه بلیط قطار بم خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخابکنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط بوکینگ پرشیا با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.

خرید بلیط قطار بم

برای خرید بلیط قطار بم به هر کدام از شهرها علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید. قطارهای 4 تخته برنا، لوکس شش نفری و لوکس البرز برنا از میان 19 نوع قطار موجود در ناوگان ریلی ایران در مسیر بم تردد می کند.

فروش بلیط قطار بم

فروش بلیط قطار بم از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی (هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارکشناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند. 

بلیط قطار تهران بم

مسافرانی که بلیط قطار تهران بم را خریداری کرده اند، باید برای رسیدن به مقصد 16 ساعت و سی دقیقه را طی کنند. ضمن اینکه قطارهای 4 تخته برنا، لوکس شش نفری ولوکس البرز برنا با عبور از ایستگاه های نمکزار، قم، کاشان، بادرود، میبد، یزد، زرند، کرمان و راین مسافران خود را در ایستگاه بم پیاده خواهند کرد.

بلیط قطار

خرید بلیط قطار

برای بازدید از سایت بوکینگ پرشیا بر روی کلمه اینجا کلیک کنید