اتصال این شهر به شبکه حمل و نقل ریلی کشور به سال 1347 بر می گردد. از این نظر اصفهان یکی از شهرهای پیشرو در کشور به شمار می رود. راه آهن اصفهان دارای 615 کیلومتر خط اصلی و 99 کیلومتر خط صنعتی و تجاری می باشد. همچنین ایستگاه های مهم راه آهن اصفهان را می توان اصفهان، سیستان، زرین شهر، حسن آباد، کاشان، بادرود و دیزیچه دانست.

رزرو بلیط قطار اصفهان در بوکینگ پرشیا


برای رزرو بلیط قطار اصفهان از هر یک از شهرهای ایران، پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر ونیز نوع(عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.

قیمت بلیط قطار اصفهان

بدون شک اینکه بلیط قطار خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط قطار تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط بوکینگ پرشیا با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.

بلیط قطار تهران اصفهان

قطارهای چهار تخته خلیج فارس از جمله قطارهایی هستد که در مسیر تهران به اصفهان تردد کرده و در مدت زمان 7 ساعت مسافران را به مقصد می رسانند. برای رسیدن بهاصفهان باید از ایستگاه های فیروزآباد، کاشان، سرخ گل بادرود، اسپیدان، گرم آب، چاریسه و سیستان عبور کرد.

بلیط قطار مشهد اصفهان

قطارهای درجه یک شش تخته، چهار تخته غزال، نور و لوکس چهار نفری غدیر مسیر 1484 کیلومتری مشهد به اصفهان را با طی زمان 18 ساعت طی می کنند. این قطارها همه روزه با عبور از ایستگاه های فریمان، تربت، کاشمر، تربت حیدریه، طبس، چادر ملو، ارژنگ، عقدا، ساسان، ورزنه، هرند و سیستان به اصفهان می رسند.

بلیط قطار یزد اصفهان

مسافران اصفهان با عبور از ایستگاه های نظرآباد، شمسی، میبد، ارژنگ، عقدا، ساسان، هما، شبنم، شیرازکوه، ورزنه، هرند، سیستان و فیروزآباد و در طی مدت 4 ساعت و 35 دقیقه، سوار بر قطارهای لوکس چهار تخته البرز خود را به اصفهان خواهند رساند.

بلیط قطار قم اصفهان

اگر بلیط قطار اصفهان را تهیه کرده و از قم عازم این شهر هستید باید از ایستگاه های شوراب، فیروز آباد، کاشان، سرخ گل، بادرود، اسپیدان، گرم آب، سیستان و فیروزآباد عبور کنید تا به این شهر برسید.

بلیط قطار شیراز اصفهان

این قطار که در سال 92 به روی ریل رفته و از نوع اتوبوسی با ظرفیت 540 نفر می باشد، با عبور از ایستگاه های مرودشت، سیوند، پاسارگاد، قادرآباد، صفاشهر، خرم بید، اقلید، آباده، ایزدخواست، امین آباد، شهرضا، مهیار و سید آباد مسافران را به مقصد می رساند.

بلیط قطار تبریز اصفهان

اگر بلیط قطار اصفهان را تهیه کرده اید و می خواهید از تبریز عازم این شهر شوید باید از ایستگاه هایی عبور کنید. برخی از این ایستگاه ها عبارتند از:عباسی، عجب شیر، میانه، خراسانک، زنجان، بناب، سلطانیه، قزوین، آبیک، کرج، قم، فیروز آباد، کاشان، بادرود، ورتون، سیستان و فیروزه.

بلیط قطار اهواز اصفهان

مسافرانی که بلیط قطار اهواز به اصفهان را تهیه کرده اند برای رسیدن به این شهر باید از ایستگاه های اسپیدان، بادرود، کاشان، فیروزآباد، قم، مشک آباد، اراک، ازنا، دورود، تنگ هفت، اندیمشک و هفت تپه عبور کنند.

خرید بلیط قطار اصفهان

برای خرید بلیط قطار اصفهان به هر کدام از شهرها علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید. قطارهای غزال و البرز از میان 19 نوع قطار موجود در ناوگان ریلی ایران در مسیر اصفهان تردد می کنند.

فروش بلیط قطار اصفهان

فروش بلیط قطار اصفهان از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی(هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.

بلیط قطار

خرید بلیط قطار

برای بازدید از سایت بوکینگ پرشیا بر روی کلمه اینجا کلیک کنید