ایستگاه راه آهن جلفا در فاصله 108 کیلومتری از راه اهن تبریز بنا شده است. یک قطار مسافربری همه روزه راس ساعت ۰۹:۰۰ از ایستگاه راه آهن شهر تبریز حرکت می نماید و ساعت ۱۶:۳۰ نیز از شهر جلفا به سمت تبریز باز می گردد.

رزرو بلیط قطار جلفا در بوکینگ پرشیا

برای رزرو بلیط قطار جلفا از هر یک از شهرهای ایران، پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع (عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.

قیمت بلیط قطار جلفا

بدون شک اینکه بلیط قطار جلفا خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفرانتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط بوکینگ پرشیا با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.

خرید بلیط قطار جلفا

برای خرید بلیط قطار جلفا به هر کدام از شهرها علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید. قطار اتوبوسی از میان 19 نوع قطار موجود در ناوگان ریلی ایران در مسیر جلفا تردد می کند.

فروش بلیط قطار جلفا

فروش بلیط قطار جلفا از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی (هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارکشناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند. 

بلیط قطار تبریز جلفا

مسافرانی که بلیط قطار تبریز جلفا را خریداری کرده اند، باید برای رسیدن به مقصد 2 ساعت و پنجاه دقیقه را طی کنند. ضمن اینکه قطار اتوبوسی با عبور از ایستگاه های صوفیان، مرند و زال مسافران خود را در ایستگاه جلفا پیاده خواهند کرد.

بلیط قطار

خرید بلیط قطار

برای بازدید از سایت بوکینگ پرشیا برروی کلمه اینجا کلیک کنید