برای رزرو بلیط قطار طبس به شهرهای تهران، مشهد، یزد، کرمان و بندرعباس پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع(عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.

قیمت بلیط قطار طبس

بدون شک اینکه بلیط قطار خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط قطار تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط بوکینگ پرشیا با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.

خرید بلیط قطار طبس

برای خرید بلیط قطار طبس به شهرهای تهران، مشهد، یزد، کرمان و بندرعباس علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید. 

فروش بلیط قطار طبس

فروش بلیط قطار طبس از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی(هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند. 

بلیط قطار تهران طبس

مسافرانی که بلیط قطار تهران به طبس را خریداری کرده اند، می توانند با طی مسیر نزدیک به 16 ساعت و عبور از ایستگاه های تربت حیدریه، کاشمر، نیشابور، سبزوار، جاجرم، شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار به مقصد خود برسند. گفتنی است که قطارهای لوکس شش تخته فارسی و 4 تخته پلور سبز از جمله قطارهایی هستند که در مسیر تهران به طبس تردد می کنند.

بلیط قطار مشهد طبس

با خرید بلیط قطار مشهد طبس و عبور از ایستگاه های کاشمر و تربت حیدریه مسافران می توانند در مدت زمان نزدیک به 7 ساعت به مقصد خود برسند. گفتنی است که قطارهای لوکس شش نفری و غزال ریل سفراز جمله قطارهایی هستند که می توانید با آنها از مشهد به طبس سفر کنید.

بلیط قطار یزد طبس

اگر بلیط قطار یزد به طبس را تهیه کرده باشید با طی زمان نزدیک به 8 ساعت و عبور از ایستگاه های بافق و چادرملو به مقصد خود خواهید رسید. بهتر است بدانید که قطارهای غزال ریل سفر از جمله قطارهایی هستند که در این مسیر حرکت می کنند.

بلیط قطار کرمان طبس

با خرید بلیط قطار کرمان به طبس و گذر از ایستگاه های زرند، بافق و چادر ملو می توانید در زمانی حدود 10 ساعت به طبس برسید. قطارهای غزال بن ریل از جمله قطارهایی هستند که می توانید از طریق آنها از کرمان به طبس بروید.

بلیط قطار بندرعباس طبس

با خرید بلیط قطار بندرعباس طبس می توانید در زمانی نزدیک به 3 ساعت و نیم به مقصد برسید. ایستگاه های گل گهر، سیرجان، بافق و چادرملو در مسسر بندرعباس به طبس قرار دارند. از طریق قطارهای غزال ریل سفر می توانید به مقصد برسید.

بلیط قطار

خرید بلیط قطار