راه آهن کرمانشاه که در زمره یکی از جدیدترین خطوط ریلی کشور قرار دارد، در سال 96 و به عنوان طرح راه آهن غرب کشور به طول 605کیلومتر افتتاح شد. طـرح راه آهـن غرب کشور بصـورت یـک خطه، بـا سرعـت ۱۶۰ کیلومتر مسافری و ۱۲۰ کیلومتر باری مشتمل بر محورهای اراک (سمنگان) - کرمانشاه به طول ۲۶۷ کیلومتر، کرمانشاه - خسروی به طول ۲۶۳ کیلومتر و همدان - ملایر (جوکار) به طول ۷۵ کیلومتر میباشد. ایستگاه راه آهن کرمانشاه یکی از بزرگ ترین ایستگاه های راه آهن کشور است.


خرید بلیط قطار کرمانشاه

برای خرید بلیط قطار کرمانشاه به تهران و مشهد علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید. 

قیمت بلیط قطار کرمانشاه

بدون شک اینکه بلیط قطار خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط قطار کرمانشاه تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط بوکینگ پرشیا با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.

رزرو بلیط قطار کرمانشاه در بوکینگ پرشیا

برای رزرو بلیط قطار کرمانشاه، در بوکینگ پرشیا پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع(عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.

فروش بلیط قطار کرمانشاه

فروش بلیط قطار کرمانشاه از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی(هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند. 

بلیط قطار تهران –کرمانشاه

مسافرانی که می خواهند با تهیه بلیط قطار تهران-کرمانشاه به مقصد خود برسند، می توانند با قطارهای 6 تخته پارسی و چهار تخته پلور سبز این مسیر 11 ساعته را طی کرده و در مسیر نیز از شهرهای ملایر، نهاوند، کنگاور و صحنه نیز عبور کنند.

بلیط قطار مشهد- کرمانشاه

با تهیه بلیط قطار مشهد-کرمانشاه شما می توانید در مدت زمان 21 ساعت سوار بر قطارهای 6 تخته پارسی و 4 تخته پلور سبز به مقصد خود برسید.

بلیط قطار 

خرید بلیط قطار