ایستگاه قطار میانه یکی از مهم ترین ایستگاه های قطار در شمال غرب کشور است که در حومه و 6 کیلومتری شهر میانه واقع شده است.

رزرو بلیط قطار میانه در بوکینگ پرشیا

برای رزرو بلیط قطار میانه به مقصد تهران، تبریز، زنجان، قزوین، کرج و مشهد پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع(عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.

قیمت بلیط قطار میانه

بدون شک اینکه بلیط قطار خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط قطار تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط بوکینگ پرشیا با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.

خرید بلیط قطار میانه

برای خرید بلیط قطار میانه به تهران، مشهد، زنجان، قزوین، تبریز و کرج علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید. 

فروش بلیط قطار میانه

فروش بلیط قطار میانه از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی(هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند. 

بلیط قطار تهران میانه

با خرید بلیط قطار تهران میانه و عبور از ایستگاه های کرج، هشتگرد، قزوین و زنجان مسافران می توانند در مدت زمان نزدیک به 6 ساعت به مقصد خود برسند. گفتنی است که قطارهای اتوبوسی ویژه نگین، 6 تخته زاگرس، شش تخته میلاد و چهار تخته خلیج فارس از جمله قطارهایی هستند که می توانید با آنها از تهران به میانه سفر کنید.

بلیط قطار مشهد میانه

با رزرو بلیط قطار مشهد میانه و عبور از ایستگاه های کاشمر، نیشابور، جاجرم دامغان، سمنان، گرمسار، تهران، کرج، قزوین و زنجان مسافران می توانند در مدت زمان نزدیک به 18 ساعت به مقصد برسند. قطارهای 4 تخته خلیج فارس و لوکس چهار تخته توس از جمله قطارهایی هستند که در این مسیر رفت و آمد می کنند.

بلیط قطار میانه زنجان

سفر با قطار از میانه به زنجان چیزی در حدود 2 ساعت به طول خواهد انجامید. به همین منظور باید بلیط قطار میانه زنجان را تهیه کرده و با عبور از ایستگاه های پل دختر و خرم پی در ایستگاه زنجان پیاده شوید. گفتنی است که قطارهای اتوبوس ویژه نگین، 6 تخته زاگرس و چهار تخته خلیج فارس از قطارهایی هستند که در مسیر میانه زنجان تردد می کنند.

بلیط قطار میانه قزوین

اگر می خواهید مسیر نزدیک به 5 ساعت بین میانه تا قزوین را با قطار طی کنید، باید بلیط قطار میانه قزوین را تهیه کرده و با گذر از ایستگاه های پل دختر، زنجان و خرم دره در مقصد پیاده شوید. قطارهای شش تخته زاگرس و اتوبوسی ویژه نگین از قطارهای مسیر میانه قزوین هستند.

بلیط قطار میانه کرج

با خرید بلیط قطار میانه کرج و عبور از ایستگاه های زنجان، قزوین و هشتگرد می توانید به مقصد خود در کرج برسید. زمان این سفر نزدیک به 5 ساعت و قطار آن هم اتوبوسی ویژه نگین خواهد بود.

بلیط قطار میانه تبریز

برای سفر با قطار از میانه به تبریز ابتدا باید بلیط قطار میانه تبریز را خریداری کرده و با عبور از ایستگاه های مراغه و آذرشهر به مقصد برسید. قطارهای شش نفره می توانند شما را در 6 ساعت به تبریز برسانند.