خرید بلیط هواپیما تهران به کیش ، کیش یکی از زیباترین جزیره های ایران است که در خلیج فارس واقع شده است و سالانه گردشگران زیادی راهی این جزیره زیبا می شوند. جزیره کیش حدود 90 کیلومتر وسعت دارد و در قدیم به عنوان یکی از مناطق تجاری ایران بین چین و اروپا بوده است. امروزه طبیعت بی نظیر، امکانات گردشگری فراوان، ساحل مرجانی و بازار های گوناگون باعث شده این منطقه به یکی از پر رفت و آمدترین مناطق کشور تبدیل شود. خرید بلیط هواپیما و بلیط چارتر را از بوکینگ پرشیا بخواهید. اگر در شهر تهران زندگی می کنید شما می توانید به راحتی به جزیره کیش سفر کنید زیرا از شهر تهران پرواز به صورت فراوان برای این جزیره وجود دارد و خرید بلیط هواپیما تهران به کیش کار راحتی است. برای خرید بلیط هواپیما تهران به کیش دو راه وجود دارد، یکی مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی گردشگری که زیاد ما این راه را پیشنهاد نمی کنیم و راه دیگر خرید بلیط هواپیما تهران به کیش به صورت آنلاین است که ما این راه را به شما پیشنهاد می کنیم.


شما می توانید با مراجعه به سایت آژانس های مسافرتی گردشگری و یا از طریق سامانه های جامع فروش بلیط، خرید بلیط هواپیما تهران به کیش یا چارتر کیش را انجام دهید. موقع خرید دقت کنید که قیمت پرواز ها در طول روز های سال بسیار متفاوت است و قبل از خرید باید بدانید در کدام موقع از سال قیمت پرواز ها مناسب است، معمولا ارزان ترین و مناسب ترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تهران به کیش فصل تابستان است چون در این فصل کیش گرم است و گردشگران زیادی به این جزیره مسافرت نمی کنند و همین باعث می شود که آژانس های مسافرتی قیمت بلیط هواپیما تهران به کیش را کاهش دهند تا مردم تشویق به خرید بلیط هواپیما تهران به کیش شوند. اگر توانستید خرید بلیط هواپیما تهران به کیش یا بلیط هواپیما کیش ارزان را با قیمت مناسب انجام دهید و راهی این جزیره شدید لازم است اطلاعاتی راجع به نقاط دیدنی جزیره کیش داشته باشید که ما سعی می کنیم به شما عزیزان این مناطق گردشگری را معرفی کنیم.

چند سالی است که این شهر باستانی پیدا شده و عملیات باستان شناسی در این منطقه انجام شده و تا امروز نیز ادامه دارد، این شهر در غار و کوه ساخته شده است و زیبایی خاصی دارد و به عنوان یکی از زیباترین آثار باستانی دنیا معرفی شده است. در کاوش های به عمل آمده از این منطقه تاکنون، سکه، ظروف مسی و سنگ قبرهای مختلف کشف شده است. در حال حاضر عموم مردم می توانند از این شهر باستانی دیدن کنند.

یکی از مناطق دیگر باستانی کیش که متاسفانه زیاد به آن پرداخته نمی شود خانه اعیانی است، این خانه که به سبک خانه های چند خانواده ای که نمونه آن در دیگر شهر های ایران مانند کاشان و یزد موجود است ساخته شده است. خرید بلیط هواپیما تهران به کیش ، طبق کاوش های به عمل آمده از این منطقه این خانه متعلق به دوره ایلخانی است.


در جنوب غربی جزیره کیش روستایی وجود دارد که متاسفانه زیاد به آن پرداخته نشده است و در حال حاضر چند خانواده بومی در این محل زندگی می کنند، خاک این روستا بسیار حاصل خیز است و شما می توانید انواع درختان را در این روستا مشاهده کنید که قدمت بعضی از آن ها به چندین سال می رسد.

شهری زیر زمین با قدمت حدود 2500 ساله، این شهر بسیار جالب و شگفت انگیز است و در گذشته مردم در این شهر زیر زمینی زندگی می کرده اند، این شهر دارای قنات های آب شیرین است که در نوع خود بی نظیر و منحصر به فرد است، در حال حاضر این شهر یکی از نقاط جذاب گردشگری کیش می باشد که غرفه های گردشگری و فروشگاه های محصولات بومی در این قسمت راه اندازی شده اند. خرید بلیط هواپیما تهران به کیش و مشاهده قیمت بلیط هواپیما را از بوکینگ پرشیا تهیه کنید. همچنین در این منطقه حمام هایی به سبک باستانی وجود دارد که از جلوه خاصی برخوردار می باشد.


این کشتی نیاز به معرفی ندارد چون یکی از نماد های جزیره کیش محسوب می شود ولی داستان از این قرار است که این کشتی متعلق به یونانی ها بوده که به گل می نشیند و هرچه تلاش می کنند نمی توانند کشتی را از گل خارج کنند و در نهایت کشتی را آتش می زنند و در همان جا رها می کنند و تا امروز این کشتی در این مکان باقی است و سال ها گردشگران زیادی از این کشتی به گل نشسته بازدید می کنند.


یکی از جذابیت های جزیره کیش سواحل آن است، ساحل کیش بدون شک یکی از سواحل خلیج فارس است، شما می توانید در کنار ساحل شنی و مرجانی قدم بزنید و آب زلال خلیج فارس را مشاهده کنید.

در کیش باغی قرار دارد که مرکز نگهداری خزندگان است و شما می توانید انواع مار، سوسمار و دیگر خزندگان را در این محل مشاهده کنید، اگر به دنیای حیات وحش علاقه دارید توصیه می کنیم بعد از خرید بلیط هواپیما تهران به کیش که راهی این جزیره شدید حتما از این مکان بازدید کنید.


یکی از جذابیت های جزیره کیش ورزش های آبی آن است و شما می توانید انواع ورزش های آبی مانند، شنا، غواصی، جت اسکی و دیگر ورزش های آبی را در این جزیره انجام دهید، جزیره کیش به دلیل داشتن آب های آرام برای ورزش های آبی بسیار مناسب است، البته معمولا هزینه ورزش های آبی اندکی گران است ولی شما می توانید از تخفیفات فصلی بهره برده و با هزینه کمتر این ورزش ها را انجام دهید.بلیط هواپیما ارزان را از سایت بوکینگ پرشیا تهیه بفرمایید.


یکی از زیبایی های خلیج فارس و جزیره کیش وجود آبزیان گوناگون در این منطقه است، در جزیره کیش آکواریوم های مصنوعی ساخته شده که شما می توانید انواع آبزیان در در آن ببینید و همچنین قایق های شیشه ای وجود دارد که شما را به وسط دریا می برد و شما می توانید به صورت واقعی زیر دریا را مشاهده کنید و لذت ببرید. همچنین یکی دیگر از راه های دیدن آبزیان غواصی در دریا است که بسیار لذت بخش است ولی هزینه این کار اندکی بالا است.