بلیط چارتر کیش : آماده سفر شوید

بلیط چارتر کیش ، کیش یکی از محبوب ترین شهر ها برای مسافرت است و به همین منظور شرکت ها و آژانس های مسافربری زیادی برای کیش اقدام به چارتر کردن می کنند، بیشترین پرواز های چارتر در ایام تعطیلات عید نوروز انجام می شود و شما می توانید گاهی در این ایام بلیط چارتر کیش با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید.


بلیط چارتر کیش با قیمت بسیار بالا به فروش می رسد. بلیط لحظه آخری برای سفر به کیش از اهمیت بالایی برخوردار میباشد. قبل از تهیه بلیط چارتر کیش شما باید اطلاعاتی راجع به این شهر زیبا داشته باشید که ما سعی می کنیم در این مقاله به معرفی جاهای دیدنی کیش بپردازیم. همچنین اطلاعاتی از قیمت بلیط هواپیما می تواند به شما کمک نماید.


بلیط چارتر کیش : پارک آهوان کیش

یکی از نقاط گردشگری و جالب جزیره کیش پارک آهوان کیش است، این پارک که مساحت تقریبی دو هکتار دارد را می توانید در انتهای خیابان فرودسی جزیره کیش پیدا کنید. از نکات جالب این پارک می توان به آزاد بودن آهوان در این پارک اشاره کرد، آهوان این پارک در قفس نگهداری نمی شوند و شما می توانید به راحتی از نزدیک آن ها را مشاهده کنید، همچنین حیوانات دیگری نظیر شیر، روباه، شغال، میمون و برخی از پرندگان نیز در این پارک وجود دارد که شما می توانید از آن ها دیدن کنید، اگر با فرزندان کوچک خود به این پارک می روید خوب است بدانید که در این پارک وسایل بازی نیز قرار دارد و می توانید از آن ها استفاده کنید.


بلیط چارتر کیش : خانه مردم شناسی بومیان کیش

هر شهری دارای یک پیشینه و تاریخچه است که در این تاریخچه رسم و رسوم های خوبی را می توان یافت؛ یکی از وظایف ما این است که نگذاریم این اندوخته ها از بین برود، خانه مردم شناسی کیش نیز به همین منظور ساخته شده است، در سال 1393 با حمایت یکی از مالکان و به منظور حفظ ریشه های فرهنگی کیش این خانه خریداری و باز سازی شد و تبدیل به مکانی برای گردشگران شده است. شما می توانید در این خانه با فرهنگ، آداب و رسوم مردم کیش آشنا شوید.

 


بلیط چارتر کیش : اسکله تفریحی کیش

اگر به شهرهای ساحلی سفر کرده باشید بعد از دیدن اسکله تفریحی کیش حتما متوجه خواهید شد که اسکله تفریحی کیش یکی از بهترین اسکله هایی است که تا به امروز از نزدیک دیده اید. این اسکله که حدود 437 متر زیر بنا دارد به دست ایرانی ها ساخته شد و کف پوش آن از جنس چوب است، شما می توانید از طریق این اسکله به سمت خلیج نیلگون فارس پیش بروید، همچنین در کنار این اسکله کافه و مکان های تفریحی زیادی وجود دارد که می توانید اوقات خوشی را در این مکان ها سپری کنید.


بلیط چارتر کیش : سواحل مرجانی

از دیگر نقاط دیدنی کیش که خیلی ها را به خود جذب می کند ساحل مرجانی است، در این مکان علاوه بر زیبایی آرامش بسیار خاصی وجود دارد، شما می توانید در آلاچیق های اطراف ساحل مرجانی استراحت کنید و یا در کنار ساحل از مناظر و دریا که در اینجا آب زلال ، شفاف و زیبا لذت ببرید، بدون شک ساحل مرجانی هر بیننده ای را ساعت ها مجذوب خود خواهد کرد. تهیه بلیط هواپیما ارزان می تواند برای هر فردی از اهمیت برخوردار باشد.


بلیط چارتر کیش : شهر حریره

شهر حریره یک شهر تاریخی است که مربوط به سده 5 تا 10 هجری قمری می باشد. این شهر جز آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این شهر زیبا را می توانید در قسمت شمالی جزیره کیش پیدا کنید، این شهر به خوبی نشان می دهد که کیش در گذشته نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است. بلیط اتوبوس و قیمت بلیط قطار را از ما بخواهید.


بلیط چارتر کیش : کشتی یونانی

شاید روزی که شرکت یونانی ویلیام هامیلتون یونانی اقدام به ساخت این کشتی نمود فکرش را نمی کرد که روزی این کشتی هزاران فرسخ آن طرف تر به یکی از جاذبه های گردشگری تبدیل شود، این کشتی در سال 1332 توسط شرکت یونانی ساخته شد که وزن آن به 7 هزار تن و طول آن به 136 متر می رسید. روایت است که در یکی از روز ها به علت مه آلود بودن هوا کشتی به گل می نشیند و تلاش خدمه کشتی برای خارج کردن آن ناکام می ماند و در نهایت چون موفق به خارج شدن کشتی نمی شوند وسایل را از آن خارج می کنند و کشتی را به دلایل نا معلوم آتش می زنند. خرید بلیط خارجی مانند بلیط هواپیما استانبول را از بوکینگ پرشیا بخواهید.


بلیط چارتر کیش : گذر هنرمندان

یکی از کارهای بسیار خوب که در کیش انجام شده است همین گذر هنرمندان است که سعی کرده به معرفی مشاهیر ایران بپردازد، این گذر که به صورت راهی برای پیاده روی ساخته شده است و شما می توانید در طول مسیر تندیس بسیاری از مشاهیر ایران را مشاهده و با آن ها آشنا شوید، از نمونه مشاهیری که تندیس آن ها در این گذر قرار دارد می توان به، استاد بنان، پروین اعتصامی، محمد تقی جعفری، شریف لطفی، حسین بهزاد و چهره های دیگری که در فرهنگ ایران تاثیر گذاشته اند مشاهده نمود.اگر با بلیط چارتر کیش سفر کردید می توانید این مکان را غرب جزیره کیش بیابید. اگر در این جزیره اقامت نمودید می توانید با سامانهرزرو هتل بوکینگ پرشیا اقدام به رزرو هتل کیش نمایید. همچنین این سامانه امکان رزرو هتل مشهد، رزرو هتل دبی و رزرو هتل استانبول را به صورت اینترنتی فراهم نموده است.


بلیط چارتر کیش : آب انبار

آب همیشه یکی از مشکلات بشر بوده و انسان برای تامین آب کارهای بسیار زیادی را انجام داده است، یکی از سازه هایی که ایرانی ها در آن مهارت بسیار زیادی داشته اند و در بسیاری از نقاط ایران به خصوص در شهر یزد می توان مشاهده کرد آب انبار است، آب انبار برای نگهداری و خنک نگهداشتن آب ساخته می شده است و در کیش هم این آب انبار ها وجود دارد که آخرین آن در سال 1371 ساخته شده است ولی به علت رشد شدید جمعیت امروزه کارایی ندارد و فقط به عنوان یکی از دیدنی های جزیره کیش مورد استفاده قرار می گیرد. بلیط ارزان هواپیما را از وب سایت بوکینگ پرشیا تهیه نمایید.


بلیط چارتر کیش : پارک دلفین ها

شاید زمانی که به کیش فکر می کنید و می خواهید قیمت بلیط هواپیما تهیه کنید اولین چیزی که از جزیره کیش به ذهن شما می رسد پارک دلفین ها باشد چون تلوزیون و دیگر رسانه ها بارها صحنه هایی زیبا از این پارک پخش کرده اند، دلفین ها حیوانات بسیار باهوشی هستند و انسان به خوبی توانسته از هوش این دلفین ها استفاده کند و آن ها را برای انجام حرکات نمایشی تربیت کند. در مجموعه دلفین ها امکانات بسیار زیاد دیگری مانند کافی شاپ، رستوران و سالن آمی تئاتر قرار دارد که می توانید از این مکان ها هم استفاده کنید. این ها بخشی از دیدنی های جزیره کیش بود به شما معرفی کردیم و کیش جاذبه های بسیار بیشتری دارد که سعی می کنیم در مقالات بعد آن ها را نیز به شما معرفی کنیم. امیدواریم توانسته باشیم مطالب خوبی به شما داده باشیم و شما اقدام به تهیه بلیط چارتر کیش یا  خرید بلیط هواپیما کنید و راهی این جزیره زیبا شوید.


#بلیط_هواپیما

#سایت_بوکینگ_پرشیا