بلیط اتوبوس مشهد یکی از ارزان ترین روش های سفر به مشهد مقدس به حساب می آید. مشهد یکی از توریستی ترین شهرهای ایران بوده و به علت موقعیت مذهبی و همینطور جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی آن همواره یکی از مهم ترین مراکز گردشگری در کشور بشمار می رود. به همین دلیل سفرهای فراوانی با قطار رجا، هواپیما و تاکسی به این شهر می شود و پایانه مسافربری اتوبوس مشهد که از شلوغ ترین پایانه های اتوبوسی کشور است همواره در حال ورود و خروج اتوبوس ها از شهرهای مختلف به این پایانه می باشد. در روزهایی که مراسم مذهبی وجود دارد مانند عیدهای مذهبی و یا شهادت ها و یا حتی عید نوروز، اتوبوس های فراوانی به این شهر می آیند و ممکن است قیمت بلیط اتوبوس مشهد نیز دچار تغییر شود. خرید بلیط هواپیما و استعلام قیمت بلیط هواپیما را با بوکینگ پرشیا تجربه نمایید.


 


بلیط اتوبوس مشهد : جاذبه های گردشگری

 



بلیط اتوبوس مشهد ، قیمت بلیط اتوبوس مشهد ، خرید بلیط اتوبوس ، بلیط اینترنتی اتوبوس



به نسبت جاذبه های بالای گردشگری و زیارتی موجود در این شهر بلیط اتوبوس مشهد نیز دچار نوسان و تغییر در طول سال می گردد. بخش عمده ای از گردشگران شهر مشهد را زائرین امام رضا علیه السلام تشکیل می دهند. اما شهر مشهد علاوه بر حرم مطهر امام رضا علیه السلام انواع جاذبه های گردشگری دیگری مثل آرامگاه فردوسی، پارک سنگی و چندین و چند جاذبه ی گردشگری دیگر را نیز دارا می باشد. همانطور که قبلا گفته شد مهمترین جاذبه های گردشگری شهر مشهد حرم مطهر امام رضا علیه السلام است. که باعث شده شیعیان جهان در سال چندین بار برای زیارت امام رضا علیه السلام به مشهد بیایند و برای این کار می توان از بلیط اتوبوس مشهد تهیه نمود و مسافر مشهد شد. حرم امام رضا علیه السلام در مساحتی بالغ بر ۷۰ هکتار بنا شده است. این فضا دارای ۲۶ فضای سرپوشیده، نه فضای سرباز و همینطور شش ورودی می باشد.


 


بلیط اتوبوس مشهد : رزرو هتل های مشهد

وجود هتل های متنوع از نظر کیفیتی، از هتل های با ستاره های بالا مانند پنج ستاره و غیره تا هتل آپارتمان ها و مسافرخانه ها در اطراف حرم مطهر امام رضا علیه السلام باعث شده است که زائرین با بودجه ها و سلیقه های مختلف امکان اسکان و ایاب و ذهاب راحتتری را به این حرم داشته باشند و بتوانند رزرو هتل مشهد را انجام دهند. برای رزرو هتل نیز می توانید از سامانه بوکینگ پرشیا استفاده کنید. این سامانه با در اختیار داشتن مجموعه ای کامل از هتل های داخلی و بین المللی امکان رزرو هتل را فراهم نموده است. رزرو هتل کیش، رزرو هتل دبی و رزرو هتل استانبول تنها بخشی از هتل های این سامانه می باشد که می توانید از آن استفاده کنید. یافتن هتل های مناسب با بودجه ی مسافران و خرید بلیط اتوبوس مشهد کاری آسان و راحت است.


بلیط اتوبوس مشهد ، قیمت بلیط اتوبوس مشهد ، خرید بلیط اتوبوس ، بلیط اینترنتی اتوبوس


اگر تصمیم دارید که به جای بلیط اتوبوس مشهد از بلیط چارتر استفاده کنید باید بدانید که برای داشتن مسافرتی متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید باید زمان های خاصی برای دریافت بلیط اقدام کنید. جاذبه های گردشگری تاریخی مشهد نیز به نوبه خود تعداد زیادی گردشگر و توریست را سالیانه به این شهر سرازیر می کند از جمله ی جاذبه های تاریخی این شهر می توان از مقبره نادر شاه افشار نام برد. ایرانیان همراه به تاریخ و مکان های تاریخی ایران قدیم بسیار علاقه نشان داده و از نقاط مختلف ایران برای بازدید از مکان های تاریخی سفر می کنند. مشهد مقدس نیز از جمله شهرهایی است که ایرانیان به دیدار آثار تاریخی آن می روند. خرید بلیط اتوبوس این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید سفری ارزان و اقتصادی به مشهد را تجربه کنید.


مقبره نادر شاه افشار

نادر شاه افشار یکی از پادشاهان مورد علاقه ایرانیان می باشد. زیرا این پادشاه در زمانی به تاج و تخت دست یافت که بخش های مختلفی از ایران تحت اشغال عثمانی ها و تحت سلطه ی آنها بود. نادر شاه افشار بعد از رسیدن به تاج و تخت با افغان ها مبارزه نمود، آنها را از کشور خارج کرد و کمکم عثمانی ها و سایر قوم ها را نیز از ایران خارج کرد. وی توانست استقلال ایران را دوباره به دست آورد. نادر شاه پس از حل و فصل کردن مسائل داخلی کشور، شروع به کشورگشایی نمود و در این کشور گشایی تا هندوستان نیز پیشرفت کرد. قبل از به قدرت رسیدن نادر شاه افشار، قسمت ها و منطقه هایی از کشور از کنترل حاکم قبلی آن خارج شده بود به همین دلیل نادرشاه افشار یکی از محبوب ترین پادشاهان ایرانی است زیرا با استقلال هرچه بیشتر کشور به پیشرفت ایران کمک شایانی نمود.



بلیط اتوبوس مشهد ، قیمت بلیط اتوبوس مشهد ، خرید بلیط اتوبوس ، بلیط اینترنتی اتوبوس



جاذبه های مشهد باعث گردیده است که گردشگران بسیاری با خرید بلیط خارجی مثل بلیط هواپیما استانبول به مشهد آمده و تاریخ این شهر غنی را مورد بررسی قرار بدهند. اما برای افراد علاقه مند به طبیعت، روستاها و ییلاقات جذاب و دیدنی در اطراف شهر مشهد نیز جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. وجود این مکان ها باعث شده است که شهر مشهد برای طیف گسترده ای از گردشگران محبوب باشد. به طور معمول افراد طبیعت گرا با تورهای ارزان قیمت سفر می کنند تا بتوانند مکان های مختلفی را ببینند. برای دستیابی به این هدف گردشگران می توانند بلیط اتوبوس مشهد را از طریق پایانه های مسافربری و سامانه بوکینگ پرشیا پیدا کنند.


باغ پرندگان مشهد

 



بلیط اتوبوس مشهد ، قیمت بلیط اتوبوس مشهد ، خرید بلیط اتوبوس ، بلیط اینترنتی اتوبوس



از جمله جاذبه های طبیعتی مشهد می توان باغ پرندگان، پارک و شهربازی ملت، پارک جنگلی وکیل آباد، دهکده ییلاقی شاندیز، طرقبه، سد چالیدره، موزه نان مشهد و غیره نام برد. باغ پرندگان مشهد پس از حرم امام هشتم شیعیان از جمله پرطرفدارترین مکان های دیدنی در شهر مشهد می باشد. باغ پرندگان مشهد به عنوان بزرگترین باغ پرندگان در شرق کشور شناخته شده است. در این باغ گونه های زیادی از پرندگان خاص و کمیاب از نقاط مختلف آسیا و آفریقا قرار گرفته اند. برای افرادی که بطور خانوادگی با فرزندان خود سفر می کنند، بازدید از این باغ بسیار مناسب است. دیدن این پرندگان برای کودکان تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز خواهد بود. همچنین در این باغ پر از درختان قدیمی ، آبشارهای زیبا، گلهای متنوع و آلاچیق های چوبی است. اگر با خانواده ی خود سفر می کنید و نگران هزینه های سفر هستید می توانید به راحتی بلیط اتوبوس مشهد و بلیط ارزان هواپیما را جستجو نموده و سفری ارزان را در پیش داشته باشید.


 


پارک جنگلی وکیل آباد در مشهد

 



بلیط اتوبوس مشهد ، قیمت بلیط اتوبوس مشهد ، خرید بلیط اتوبوس ، بلیط اینترنتی اتوبوس



برای افرادی که علاقه مند به گردش و تنفس در هوایی خوب و نشاط آور در منطقه ای خوش آب و هوا با استفاده از بلیط اتوبوس مشهد هستند، گردش در پارک جنگلی وکیل آباد بسیار لذت بخش خواهد بود. همچنین در بعضی از فصل ها مانند بهار و تابستان نیز آب زلالی در این پارک جاری می باشد. این پارک دارای درخت هایی زیبا و بلند، استخرهای متنوع، باغ وحش و انواع گیاهان و حیوانات است. شما می توانید به راحتی با جستجو در مورد بلیط اتوبوس مشهد در اینترنت از امکانات تفریحی فوق العاده در شهر مشهد به همراه خانواده لذت ببرید.


 


قیمت بلیط اتوبوس

قیمت بلیط اتوبوس نیز برای مسافران کلیه شهرها و حتی مشهد از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر بخواهیم قیمت بلیط اتوبوس برای مسیر تهران مشهد را اشاره کنیم می توانیم این طور بگوییم که قیمت بلیط اتوبوس از تهران به مشهد بین 40 تا 68 هزار تومان می باشد که برخی از تعاونی ها با ارائه تخفیف باعث کاهش قیمت بلیط اتوبوس می گردند. سامانه بوکینگ پرشیا این امکان را دارد که شما به صورت روزانه از آخرین قیمت بلیط اتوبوس مطلع گردید تا بتوانید با انتخاب شهر خود، بلیط اتوبوس را خریداری نمایید. ارائه تخفیف ها معمولا به هنگام نزدیک شدن به ساعت حرکت اتوبوس بیشتر می گردد و با کاهش قیمت بلیط اتوبوس امکان خرید بیشتر می شود.