یکی از اصلی ترین مخارج هر مسافرتی هزینه رفت و آمد است و همه ما ترجیح می دهیم خرج سفر خودمان را کم کنیم و با کمترین هزینه مسافرت کنیم اما واقعا ارزان مسافرت کردن هنر است و این هنر با تجربه کردن و یا استفاده از تجارب دیگران به دست می آید. برای اینکه بتوانیم ارزانترین بلیط هواپیما را تهیه کنیم باید چند نکته را در نظر بگیریم که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت. ما این تجربیات را از افرادی که زیاد به مسافرت می روند و تجربه بسیار زیادی در مسافرت دارند به دست آورده ایم و اگراین موارد را مدنظر قرار دهید حتما به شما در تهیه ارزانترین بلیط هواپیما کمک بسیاری خواهد کرد. بلیط خارجی نیز می تواند ارزان باشد مثلا بلیط هواپیما استانبول که در فصل های کم سفر با قیمت مناسب یافت می شود.


ارزانترین بلیط هواپیما : همه گزینه ها روی میز باشد!

از یکی از دوستان که حداقل ماهی دوبار سوار سوار هواپیما می شود و یک مسافرت رو حرفه ای به حساب می آید می پرسیم نظر شما درباره شیوه تهیه ارزانترین بلیط هواپیما چیست، او پاسخ می دهد که برای تهیه بلیط ارزان هواپیماباید یک نکته را مد نظر داشته باشیم و آن این است که علاوه بر چک کردن سایت آژانس ها و دفاتر مسافربری وب سایت های جامع فروش بلیط هواپیما را هم چک کنیم تا بتوانیم ارزانترین بلیط هواپیما را پیدا کنیم و نکته مهمی که برای راحتی کار پیشنهاد می دهد استفاده از زنگ هشدار سایت است،



بلیط ارزان قیمت خبر دار شوید.


البته قابلیت price alert در بعضی از سایت های جامع شامل هزینه عضویت می شود ولی اگر شما به صورت دائم به مسافرت می روید و دغدغه بلیط هواپیما دارید قطعا این هزینه در قبال خدماتی که به شما می دهد چیزی نخواهد بود و گاهی تخفیفاتی روی بلیط ها نصیب شما خواهد شد که هزینه اشتراک این سیستم در برابر این تخفیفات بسیار ناچیز خواهد بود، پس اگر زیاد به مسافرت می روید پیشنهاد می کنیم حتما این سیستم بسیار مفید و کاربردی را فعال کنید.


ارزانترین بلیط هواپیما : خرید پرواز های ترانزیت


از یکی دیگر از دوستان درباره نحوه تهیه بلیط ارزان هواپیما و بلیط چارتر را سوال می کنیم و او گزینه خرید پرواز ترانزیت را به ما پیشنهاد می دهد. پرواز ترانزیت و یا توقف دار به این صورت است که فرض کنید شما قصد دارید از انگلیس به تهران سفر کنید، در این حالت ممکن است پرواز با قیمت مناسب نصیب شما نشود و با مشکل مواجه شوید، در این حالت کافی است به یکی از سایت های مرجع که پرواز های توقف دار را نیز شامل می شود مراجعه کرده و مبدا و مقصد مورد نظر را جستجو کنید، فرض کنید انگلیس به تهران را جستجو می کنید و به شما نمایش داده می شود که ابتدا با هواپیما از انگلیس به ترکیه می روید و سپس از ترکیه عازم تهران خواهید شد، خوبی این نوع سفر علاوه بر این که گاهی هزینه ارزان تری دارد این است که شما یک کشور دیگر را نیز می بینید،حتی در بسیاری از موارد ارزش دارد که پروازی را تهیه کنیم که طولانی ترین توقف را دارد تا بتوانیم در آن کشور نیز به گشت و گذار بپردازیم. حتما ساعات نمایش داده شده در بلیط را با دقت بررسی کنید که با مشکل مواجه نشوید در خیلی از موارد شما می توانید با استفاده از همین بلیط ترانزیت مجوز ورود به شهر بگیرید و اگر بین دو پرواز زمان خالی زیادی باشد شما می توانید گشت هرچند کوتاهی در کشوری که شما موقتا توقف کرده اید بزنید.


قیمت بلیط چارتر را می توانید در وب سایت بوکینگ پرشیا مشاهده نمایید. البته حتما به خاطر داشته باشید که در بسیاری از کشور ها متاسفانه ایرانی ها شامل قوانین خاص ترانزیت هستند و مثلا نمی توانید در مدت حضور از فرودگاه خارج شوید، خوب است قبل از اقدام به تهیه بلیط ترانزیت نسبت به قوانین ترانزیت آن کشور تحقیق کنید تا بتوانید بهترین تصمیم ممکن را برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما و قیمت بلیط هواپیما بگیرید.


ارزانترین بلیط هواپیما : به دنبال اسم و ظاهر هواپیما نباشید

یکی از دوستان که تجربه مسافرت با معروف ترین ایرلاین ها و ناشناس ترین ایرلاین ها دارد به ما توصیه می کند که دنبال اسم نباشید، او می گوید بیشتر ایرلاین های بزرگ به واسطه نام بزرگ خود قیمت بلیط های خودشان را نیز افزایش داده و گران تر به فروش می رسانند، در این بین شرکت های هواپیمایی و ایرلاین هایی وجود دارند که شما می توانید با هزینه بسیار مناسب و ارزان تر از بقیه بلیط خود را تهیه کنید. بسیاری از این ایرلاین ها با کم کردن تشریفات مانند کترینگ و کاهش حجم مجاز بار هزینه بلیط خود را بسیار مناسب کرده اند که شما می توانید در خیلی اوقات از این پرواز ها استفاده کنید. بوکینگ پرشیا ارائه دهنده بلیط اتوبوس، بلیط قطار و رزرو هتل می باشد که با سال ها تجربه توانسته است خدمات بسیار مناسبی را به کاربران خود ارائه نماید.


بلیط هواپیما ، پرواز داخلی ، پرواز خارجی ، بلیط اتوبوس ، بیمه مسافرتی