بلیط ارزان کیش : جزیره ای به وسعت یک سرزمین

بلیط ارزان کیش ، جزیره کیش در جنوب ایران قرار گرفته و و زیر نظر استان هرمزگان قرار دارد، جزیره کیش در سال های اخیر توانسته به یکی از مناطق مهم گردشگری در ایران تبدیل شود و اگر مدیریت بهتری به این جزیره و دیگر جزیره های ایران حاکم بود این جزیره پتانسیل این را دارد که شبیه دبی شود.


بلیط چارتر خود را برای سفر به کیش با ما تجربه کنید. البته در سال های اخیر امکانات فراوانی برای این جزیره زیبا ایجاد شده ولی هنوز تا ایده آل بسیار فاصله دارد و امیدواریم روزی امکانات این جزیره به اندازه ای زیاد شود که همه ی مردم ما به جای سفر به دبی به این جزیره زیبا سفر کنند. این جزیره از زمان هخامنشیان جز قلمرو ایران بوده البته در بازه از تاریخ این جزیره به همراه دیگر جزایر از دست ایرانی ها خارج شد ولی در زمان حکومت آل بویه مجددا این جزیره به قلمرو ایران اضافه شد.برای اطلاع از بلیط پرواز خارجی و سفرهای خارجی به سایت بوکینگ پرشیا مراجعه فرمایید.

در دوران حکومت سلجوقیان کیش به اصلی ترین بندر تجاری ایران تبدیل شد ولی بعد از مدتی قیاصره که مردم فقیری بودند و با دزدی روزگار می گذراندند کنترل کیش را به دست گرفتند و توانستند ثروت بسیار زیادی به دست آورند. جد این این افراد فردی بود به نام قیس و بعد از مدتی حکومت مرکزی ایران قیاصره را شکست داد و توانست کنترل جزیره را به دست بگیرد. نام کیش بنا به روایتی بازمانده همان نام قیس است که در طول تاریخ تغییر کرده و به کیش تبدیل شده است.البته نظریه دیگر در مورد نام کیش این است که مردم به راه های خروجی بزرگ آب کیش می گویند و این گمان است که شاید به این دلیل نام کیش برای این جزیره انتخاب شده است. طبق آخرین سرشماری که در سال 1390 انجام شده است کیش دارای بیش از 25 هزار نفر جمعیت بوده که بیشتر آن ها در خود جزیره کیش ساکن هستند.جالب است بدانید به اهالی کیش کیشوند گفته می شود.برای خرید بلیط هواپیما  و اطلاع از قیمت بلیط هواپیما در سایت بوکینگ پرشیا مقصد مورد نظر را جستجو نمایید


بلیط ارزان کیش : آب و هوا

جزیره کیش در جنوب ایران واقع شده است و مانند دیگر شهر ها و جزیره های ایران دارای آب و هوای گرم و مرطوب می باشد، میانگین دما سالیانه در جزیره کیش 26 درجه سانتیگراد است. بارش باران در جزیره کیش بسیار کم است و تقریبا فقط در فصل زمستان اندکی بارش باران انجام می شود. تنها جزیره ای که در خلیج فارس دارای قنات آب شیرین بوده است جزیره کیش است. یکی از بهترین زمان ها برای مسافرت به جزیره کیش فصل زمستان است و شما می توانید به آسانی بلیط لحظه آخری ارزان کیش و بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید.


بلیط ارزان کیش : حمل و نقل

شما می توانید از دو طریق به جزیره کیش سفر کنید، یکی از طریق دریا و یکی به وسیله هواپیما، فرود گاه کیش یکی از پر رفت و آمدترین فرودگاه های ایران است و آژانس های مسافربری زیادی در مسیر کیش پرواز چارتر می کنند و در بسیاری از موارد می توانید بلیط ارزان کیش یا  بلیط هواپیما چارتر تهیه کنید. تقریبا همه ی شرکت های هواپیمایی فعال در ایران به جزیره زیبا کیش پرواز دارند و حتی جزیره کیش خودش صاحب ایرلاین اختصاصی به نام کیش ایر است که به بسیاری از شهر های داخلی و  خرید بلیط خارجی پرواز روزانه دارد و می توانید از آن بلیط ارزان کیش تهیه کنید و قیمت بلیط هواپیما را در وب سایت مشاهده نمایید.


اما اگر با بلیط ارزان به کیش سفر کردید باید بدانید که بیشترین رفت و آمد در کیش به وسیله تاکسی انجام می شود، در این جزیره تاکسی ها ماشین های به روز و پیشرفته هستند که در شهرهای دیگر به عنوان ماشین لوکس شناخته می شوند، تاکسی ها در دو رنگ زرد و سفیده وجود دارند که رنگ زرد به معنی تاکسی خطی است و رنگ سفید متعلق شرکت های تاکسیرانی است که به صورت دربست مسافر جا به جا می کنند و در سال های اخیر تعداد آن ها زیاد شده است. اما یکی دیگر از وسیله هایی که برای حمل و نقل در جزیره کیش قرار داده شده است مینی بوس است که دارای دو خط است و تقریبا تمام مسیر های اصلی جزیره را پوشش می دهد، اگر هزینه تاکسی برای شما زیاد است می توانید از مینی بوس برای رفت و آمد استفاده کنید و هزینه سفر را کاهش دهید. سامانه بوکینگ پرشیا امکان خرید بلیط اتوبوس و خرید اینترنتی بلیط قطار را فراهم نموده است.


یکی دیگر از راه های رفت و آمد در جزیره کیش اجاره خودرو می باشد که به یکی از جاذبه های گردشگری هم تبدیل شده است، شما می توانید انواع خودرو های لوکس را در این جزیره اجاره کنید و سوار آن شوید و در جزیره به گشت و گذار بپردازید، خودرو ها با توجه به مدل دارای قیمت های متنوعی هستند و شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید خودرو مناسب را اجاره کنید ولی یادتان باشد که خودرو از نظر سرمایشی مشکلی نداشته باشد و همچنین در هنگام تحویل گرفتن خودرو دقت کنید که خودرو اگر مشکل ظاهری دارد به شرکت اطلاع دهید تا در زمان تحویل با مشکل مواجه نشوید.


بلیط ارزان کیش : جاذبه های گردشگر

در سال های اخیر مجموعه های بسیار زیادی با هدف گردشگری در کیش ساخته شده است و سرمایه گذاری های زیادی در این بخش انجام شده است و همواره این جزیره در حال پیشرفت است. جزیره کیش علاوه بر جاذبیت های تاریخی که دارد از جاذبه های گردشگری زیادی برخوردار است که بعضی از آن ها عبارتند از پارکهای ساحلی و تفریحی مانند تم پارک آبی اوشن، پارک هنر، ساحل مرجانی، سواحل ماسهای و مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، دلفیناریوم شهر زیر زمینی کاریز، کلبه هور، کشتیهای تفریحی و همچنین کشتی به گل نشسته یونانی از جاذبه های دیدنی کیش محسوب می شوند. یکی از نکات جالب جزیره کیش نبود هیچ گونه چراغ قرمزی در این جزیره می باشد و با این وجود اگر با بلیط ارزان کیش به این جزیره سفر کردید حتما مشاهده خواهید کرد که فرهنگ این جزیره در زمینه رانندگی بسیار بالا است و مشکلات رانندگی بسیار کم دیده می شود. جزیره کیش دارای بیشترین هتل ها و اقامت گاه ها در ایران است، هتل های لوکس بسیار زیادی در این سال ها در جزیره کیش ساخته شده است و مردم می توانند بدون دغدغه اسکان به راحتی بلیط ارزان کیش تهیه کنند و رزرو هتل کیش را در سامانه رزرو هتل بوکینگ پرشیا انجام داده و راهی این جزیره زیبا شوند. جزیره کیش برای گردشگران خارجی نیازی به ویزا ندارد و خارجی ها می توانند بدون پرداخت هزینه ویزا و با تهیه بلیط ارزان کیش و بررسی قیمت بلیط ارزان کیش وارد این جزیره شوند.