بلیط ارزان تبریز : سفر به قلب آذربایجان

بلیط ارزان تبریز ، وقتی که میخواهیم در مورد تبریز سومین شهر بزرگ ایران صحبت کنیم باید بدانیم که این شهر بزرگ با جمعیتی بیش از دو میلیون نفر در تاریخ و فرهنگ ایران نقش بسیار مهم و غیر قابل کتمانی داشته است.

خرید بلیط هواپیما را با تیک بان تجربه نمایید. شهر تبریز به واسطه ی حضور و این تاثیر گسترده در تاریخ کشور، پر است از اماکن تاریخی و فرهنگی که برای گردشگران بسیار جذاب می باشد.


 بلیط ارزان تبریز : مقبره الشعرا

اگر علاقه مند به ادبیات باشید با خرید بلیط ارزان تبریز و  بلیط چارتر می توانید از مقبره الشعرا که در منطقه سرخاب تبریز قرار دارد بازدید نمایید. مقبره الشعرا مکانی است که در آن بیش از چهارصد ادیب و شاعر ایرانی به خاک سپرده شده اند. این مکان یکی از محبوب ترین نقاط تبریز برای گردشگران است که سالانه هزاران نفر از آن بازدید میکنند. منطقه سرخاب تبریز یا کوی سرخاب علاوه بر مقبره الشعرا شامل تعداد زیادی از مکان ها و بناهای معروف این شهر نیز می باشد.


شاعر بسیار معروف ترک زبان استاد شهریار نیز در مقبره الشعرا به خاک سپرده شده است. از دیگر جاذبههای گردشگری شهر تبریز که می توان با تهیه ی بلیط ارزان تبریز از آن بازدید نمود میتوان به میدان ساعت اشاره نمود. میدان ساعت محل قرار گرفتن کاخ شهرداری تبریز است. این کاخ که از زمان رضا شاه پهلوی باقی مانده است و معماری آن به شکل یک عقاب درحال پرواز ساخته شده است. بنای بسیار باشکوهی است که در عین حال در طبقات آن موزه های شکوهمندی وجود دارد.


 


بلیط ارزان تبریز : خانه مشروطه

نمیتوان از تبریز سخن گفت اما نامی از ستارخان و باقرخان به میان نیاورد. این دو قهرمان ملی و دو مرد آزادی خواه بزرگ از تبریز فریاد آزادی و مشروطه خواهی را سر دادند. در این شهر بنایی به نام خانه ی مشروطه قرار دارد. خانه ی مشروطه محل تجمع مشروطه خواهان در زمان قاجار بوده است. ستارخان و باقرخان نیز در این جلسات شرکت میکردند.برای خرید بلیط هواپیما  و اطلاع از قیمت بلیط هواپیما  در سایت بوکینگ پرشیا مقصد مورد نظر را جستجو نمایید


اکنون این خانه صرفا به عنوان یک موزه استفاده می شود اما در جای جای خانه ی مشروطه، تاریخ ایران مخصوصا تاریخ معاصر ایران و بخش تأثیرگذار مشروطه خواهی موج می زند. خانه ی مشروطه علاوه بر نقش تاریخی مهمی که در تاریخ ایران ایفا کرده است از معماری بسیار زیبا و جذابی نیز برخوردار می باشد. در اماکن معروف تاریخی کشورها می توان تا حدی با حس و حال انسان های گذشته ارتباط برقرار نمود. هر چه این اماکن نقش مهم تری در تاریخ یک کشور داشته باشند و هر چه زمان کمتری از آن بازه ی تاریخی گذشته باشد درک کامل تری برای بازدیدکنندگان ایجاد می شود.


با خرید بلیط ارزان تبریز می توانید به راحتی این حس را تجربه کنید و قیمت بلیط هواپیما را به صورت آنلاین مشاهده نمایید. ممکن نیست که شما تصمیم به پیاده روی در خیابان های بسیار تمیز تبریز که نشان دهنده ی فرهنگ بالای ساکنین این شهر است بگیرید و سری به بازار مهم و قدیمی تبریز نزنید. این بازار علاوه بر داشتن معماری سنتی و جذاب از یک اهمیت ویژه برخوردار است و آن هم این است که اولین بازار ثبت شده ی ایران در یونسکو است. این ثبت جهانی بر اعتبار تاریخی این بازار افزوده است. قیمت بلیط اتوبوس و بلیط اتوبوس را از بوکینگ پرشیا بخواهید.


از القاب دیگری که این بازار به دوش می کشد بزرگترین بازار سرپوشیده جهان است. نورگیرهای بسیار زیبا و خاطره انگیزی که در سقف های گنبدی شکل این بازار وجود دارد احساس بسیار لذت بخشی را برای گردشگران ایرانی تداعی میکند. از طرفی گردشگران خارجی نیز با دیدن این منظره های شگفت انگیز در داخل بازار سنتی تبریز شگفتزده میشوند. یکی از مسائلی که در این بازار توجه را جلب میکند وجود پرچم ایران بر سر در هر یک از حجره های داخل این بازار است،که نشان دهنده ی وطن پرستی مثالزدنی مردم آذربایجان می باشد.


روستای کندوان بی نظیرترین روستای صخره ای در جهان در نقاط دیگر دنیا وقتی صحبت از یونسکو و ثبت جهانی می شود مترادف با سفری گران و پر هزینه است اما در ایران با تهیه بلیط ارزان تبریز و خرید بلیط هواپیما می توان این مجموعه را با هم بازدید کرد و در عین حال هزینه های گزافی نیز پرداخت نکرد. مانند بازدید از روستای کندوان، روباستایی که جزو سه روستای صخره ای جهان قرار دارد. خانه هایی که در دل صخره های کوه سهند تراشیده شده است و امروزه ثبت جهانی گردیده و محل بسیار جالبی برای بازدید و گردش گردشگران به وجود آورده است. رزرو بلیط خارجی مانند بلیط هواپیما استانبول را با قیمت مناسب در بوکینگ پرشیا انجام دهید. بلیط ارزان هواپیما  را از سایتبوکینگ پرشیا تهیه بفرمایید.


 بلیط ارزان تبریز : مناظر طبیعی

مناظر طبیعی آب و هوای بسیار عالی و دشت های پرگل اطراف این بنا همواره گردشگران را به سوی خود جذب می نماید. یکی از معروفترین سوغاتی های شهر تبریز سالیان سال است که در این منطقه یعنی منطقه کندوان به عمل میآید و به سرتاسر کشور و حتی به گردشگرانی که از خارج از ایران به تبریز می آیند فروخته می شود. عسل کندوان که به یکی از با کیفیت ترین عسل های تولید شده در ایران مشهور است همان سوغاتی خاص منطقه کندوان می باشد. با خریدبلیط چارتر می توانید مجموعه ای از بهترین ها را در یک شهر از کشور ایران ببینید.


تا اینجا به دو نمونه از آن ها اشاره شد. اما مورد دیگر ارگ تاریخی تبریز می باشد. بلندترین دیوار تاریخی در داخل کشور ایران که همچنان استوار و پابرجا مانده است. ارگ تاریخی تبریز به نام ارگ علیشاه نیز شناخته می شود. در قرن هشتم هجری قرار بود که مسجدی به نام علیشاه در این منطقه ساخته شود بطوری که این مسجد یکی از بزرگترین مساجد در تاریخ اسلام گردد، اما نیمه تمام باقی ماند. سپس تنها دیوار بزرگ ارگ تاریخی تبریز ساخته شد و بقیه آن پروژه هرگز ساخته نشد. اما بازدید از این بنای بزرگ تاریخی که در قرن هشتم ساخته شده است خالی از لطف نمی باشد. دیگر بنای تاریخی مذهبی این شهر که با خرید بلیط ارزان تبریز و بلیط ارزان هواپیما می توانید از آن بازید به عمل آورید، مسجد کبود است که به مسجد جهانشاه نیز مشهور میباشد. این مسجد که متعلق به قرن نهم هجری بوده با معماری مخصوص آذری ساخته شده است.


از جاذبه های هنری این بنا می توان به کاشی کاری های لاجوردی و بسیار ظریف آن اشاره نمود. سامانه رزرو هتل بوکینگ پرشیا امکان رزرو هتل کیش، رزرو هتل مشهد،رزرو هتل دبی و رزرو هتل استانبول را با کارت های شتاب فراهم نموده است.