بلیط ارزان اهواز : سفری به آرامش رود کارون

 

بلیط ارزان اهواز ، شهر قدیمی و تاریخی اهواز مرکز استان خوزستان است. استان خوزستان در جنوب غرب کشور ایران قرار دارد. در شهر اهواز تمدن های قدیمی مثل ایلامیان و بابلیان نیز حضور داشته اند. اما شهر اهواز با چنین مختصات جغرافیایی و به چنین نامی توسط یکی از پادشاهان ساسانی بنا نهاده شد. شاید مهمترین شاخصه ی شهر اهواز رودخانه ی کارون باشد. برای دریافت قیمت های بلیط قطار به سایت بوکینگ پرشیا مراجعه فرمایید.


بلیط هواپیما برای سفر به اهواز را از بوکینگ پرشیا تهیه نمایید. در عین حال رودخانه ی کارون یکی از معروفترین رودخانه های ایران از نظر فرهنگی برای مردم ایران می باشد و تبدیل به بخشی از هویت فرهنگی ایرانیان گشته است. این رودخانه که مسیر آن از شمال به جنوب استان خوزستان است شهر اهواز را به دو نیم کرده است. یک نیمه ی شهر در قسمت شرق رودخانه ی کارون و نیمه ی دیگر در قسمت غرب رودخانه ی کارون قرار دارد. در شعر ها و ترانه های فولکلور این منطقه همواره اسمی از این رود وجود دارد.


بلیط ارزان اهواز : جاذبه های گردشگری اهواز

در فصل های گرم سال که بلیط ارزان اهواز به تعداد بیشتری وجود دارد جاده ی ساحلی منتهی به رودخانه ی کارون محل بسیار مناسبی برای پیاده روی و غرق شدن در فضای گرم و شرجی و خاطره انگیز ساحل کارون می باشد. علاوه بر کارون، شهر اهواز از جاذبه های گردشگری فراوان دیگری نیز برخوردار می باشد. آبشار مصنوعی و پل های معروفی که روی رودخانه ی کارون قرار دارند، از جمله ی این جاذبه ها می باشند. شهر اهواز به واسطه ی قدمت تاریخی خود در کشور ایران صاحب قدیمی ترین دانشکده ی ادبیات ایران به نام دانشکده ی جندی شاپور می باشد.


دانشگاه جندی شاپور از طرف دیگری نیز شهرت یافته است و آن این است که معماری ساختمان آن به شکل مثلثی بوده و این معماری خاص باعث شده است که به دانشگاه سه گوش شناخته گردد. این دانشگاه بسیار قدیمی یکی از جاذبه های این شهر نیز محسوب می گردد. اهواز به علت قدمت تاریخی خود دارای دانشگاه های معتبری است. همچنین به علت وجود میادین نفت و گاز، مرکز تخصصی دانشگاه های علوم نفت و پتروشیمی می باشد. برای دانشجویانی که برای ادامه ی تحصیل به دانشگاه های اهواز رفت و آمد دارند تهیه کردن بلیط ارزان اهواز و یافتن خرید بلیط هواپیما بسیار واجب و حیاتی میباشد. امروزه چند خط هوایی داخلی و چند خط هوایی بلیط خارجی هر روزه به مقصد اهواز پروازهای منظم و ارزان قیمتی دارند. همچنین در بوکینگ پرشیا می توانید برای پروازهای خارجی مثل بلیط هواپیما استانبول بلیط تهیه کنید.


بلیط ارزان اهواز : بلیط هواپیما اهواز

شرکت هواپیمایی ایران ایر و کاسپین تعداد بیشتری از این پروازها را به خود اختصاص داده اند. از ایرلاین های خارجی نیز می توان به قطر ایر لاین و ترکیش ایرلاین اشاره نمود که پروازهای روزانه و منظمی به اهواز دارند. همانطور که قابل پیش بینی می باشد شرکت های هواپیمایی خارجی مثل ترکیش و قطر بلیط های پروازشان برای شهر اهواز نصبتا گران است اما شرکت های هواپیمایی داخلی مثل ایران ایر و کاسپین بلیط ارزان اهواز ارائه می دهند که می توانید قیمت بلیط هواپیما را در وب سایت مشاهده نمایید. البته پروازهایی که به مقصد اهواز انجام میشود و خطوط هوایی آن متعلق به شرکت های هواپیمایی داخلی هستند بسیار فراتر از دو شرکت هواپیمایی می شود. تقریبا تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی ایران از سرتاسر کشور به اهواز پروازهای روزانه دارند اما ما به دو شرکت هواپیمایی ایرانی اشاره کردیم که بلیط ارزان اهواز را بصورت ثابت و یا به قول معروف به شکل سیستمی به فروش می رسانند. خرید اینترنتی بلیط هواپیما در وب سایت بوکینگ پرشیا قابل انجام می باشد.


بلیط ارزان اهواز : فرودگاه بین المللی اهواز

فرودگاه بین المللی اهواز با میانگین حدود هفتاد پرواز از اقصی نقاط کشور ایران جزو پرترافیک ترین فرودگاه های کشور می باشد. علاوه بر این تعداد پرواز داخلی، فرودگاه اهواز مقصد بعضی از پروازهای خارجی نیز می باشد. این فرودگاه با باندی نسبتا بلند به مساحت حدودی سه هزار و ششصد متر مربع، تقریبا بیست و چهار هزار پرواز ونزدیک به دو میلیون و هفتصد هزار مسافر را در سال 2016 میلادی پذیرا بوده است. بخش عمده ای از این مسافران را دانشجویان و افراد کلاس تجاری تشکیل می دهند.کلیه افراد می توانند از نقاط مختلف کشور ایران با بلیط ارزان اهواز هر روزه به فرودگاه بین المللی شهر اهواز وارد شوند. سامانه رزرو هتل بوکینگ پرشیا امکان رزرو هتل دبی و رزرو هتل استانبول را با کارتهای شتاب فراهم نموده خرید بلیط اتوبوس را با بوکینگ پرشیا تجربه فرمایید.


فرودگاه بین المللی اهواز یکی از قدیمی ترین فرودگاه های ایران می باشد. اما به واسطه ی کشف یک مخزن نفتی بسیار بزرگ در زیر باند این فرودگاه که یکی از سوپر مخزن های دنیا محسوب می شود، تصمیم به جابجایی این فرودگاه گرفته شده است. فرودگاه بین المللی جدید اهواز تا ده سال آینده با امکانات پیشرفته تر و همچنین با ظرفیت پروازی بسیار بالاتر نسبت به فرودگاه قدیمی افتتاح و بهره برداری خواهد شد. پیش بینی می گردد با توجه به افزایش حجم پروازها در فرودگاه جدید و همینطور گشایش های معاملات نفتی بعد از توافق هسته ای ایران با قدرت های جهانی، این فرودگاه تبدیل به یکی از پر ترافیک ترین فرودگاه های خاورمیانه شود. به طورکلی اهالی خوزستان و برخی اهالی شهر اهواز یا به قول معروف اهوازی ها بسیار خونگرم و مهمان پذیر می باشند. این خصلت در فرهنگ ایرانیان به فراخور یافت میگردد. اما همواره شهرت مردم خوزستان و شهر اهواز برای داشتن این خصلت بسیار فزاینده بوده است. امکان ندارد که شما به عنوان گردشگر وارد این شهر شوید و از جلوی هر مغازه ای که در آن مواد غذایی به فروش می رسد عبور کنید و پیشنهاد چشیدن و یا دریافت غذا از طرف مغازه دار به شما ارائه نشود. خرید بلیط اتوبوس و بلیط قطار رجا را از ما بخواهید.


برای خرید بلیط هواپیما  و اطلاع از قیمت بلیط هواپیما  در سایت بوکینگ پرشیا مقصد مورد نظر را جستجو نمایید


بلیط ارزان اهواز : فرودگاه بین المللی اهواز

نام دو غذای بسیار معروف اهوازی که به امروز در سراسر ایران با دستور پخت های متفاوت به طبخ می رسد قلیه ماهی و فلافل است. اما همچنان این دو غذا اصالت خود را در شهر اهواز حفظ نموده اند به طوری که بخشی از بازار اهواز مربوط به فروش فلافل می باشد و به راسته ی فلافلی ها معروف است. این بخش از بازار یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی شهر اهواز است. بطوری که اگر شما در ساعات پایانی شب به این محل بروید با جمعیت بسیار زیادی مواجه خواهید شد. در زمان جنگ تحمیلی عراق با ایران، صدام حسین هنگام حمله به جنوب کشور شهر اهواز را ناصریه خطاب کرد. اما همچنان می بینیم که اهواز با نام اصلی خود بعد از تحمل کردن هشت سال آتش جنگ همچنان با نخل های معروفش پا برجا مانده است. برای دیدن این نخلها که بخشی از فرهنگ و تاریخ کشور ایران و همین طور عنصر اصلی تمام سوغاتی های معروف شهر اهواز می باشد شما می توانید به راحتی با تهیه بلیط ارزان اهواز یا بلیط چارتر به این شهر رفته و از قدم زدن در نخلستان های آن لذت ببرید