سینکو تره ایتالیا

منطقه ریویرا ایتالیا منطقه ای با خط ساحلی زمخت یا روستاها و شهرهای رمانتیک نیست.

شاید شما ایتالیا را به عنوان کشوری باستانی و تاریخی بشناسید و بیشتر به دنبال چنین جاذبه هایی راهی این کشور شوید اما « سینکو تره » ایتالیا مکانی متفاوت است. اگر به دنبال مکان های جذاب برای تفریحات ساحلی یا گشت و گذار در میان روستاها و مردمان ایتالیایی هستید.
پنج روستای ماهیگیری سینکو تره ایتالیا مطمئنا بهترین منطقه برای سفر و تفریح ای متفاوت تر برایتان رقم خواهد زد. در گذشته های دور این پنج روستا به عنوان یک روستا تلقی می شدند و زمان زیادی از جدا شدن آن ها از یکدیگر نمی گذرد. با این حال، هنوز راه های جاده ای باریک، معماری به خوبی مخافظت شده آن ها، خط ساحلی خیره کننده و کوه های ممتد پشت این روستاها بینشان مشترک است و باعث انتخاب این منطقه توسط گردشگران برای سفر می شوند.
برای رسیدن به هر یک از این روستاها پیشنهاد می کنیم کسانی که بیماری قلبی دارند یا از جاده های باریک و تنگ می ترسند وارد این منطقه نشوند. اینجا برای افرادی محتاط و البته با رانندگی خوب بهترین مقصد گردشگری در ایتالیاست. با این وجود اگر ماشین ندارید و از جاده های باریک می ترسید بدانید که هیچ محدودیتی برایتان وجود ندارد. چرا که می توانید با قطار نیز خود را به سینکو تره ایتالیا برسانید.
چقدر برای بازدید از اینجا زمان بگذارید؟
اصلا خیال عجله کردن و با سرعت بازدید کردن را از ذهنتان دور کنید. در این روستاها زمان به کندی پیش می رود یا گاهی حس می کنید که زمان متوقف شده است. در حقیقت سینکو تره ایتالیا به خاطر همین موضوع به مقصدی با تفریحات بی پایان شناخته می شود. در نتیجه غیر ممکن است که با یک روز سفر بتوانید به ماهیت این روستاها پی ببرید یا از جاذبه های سینکو تره ایتالیا لذت ببرید. با این حال حتی اگر زمان شما در تور ایتالیا و بازدید از این کشور اندک است به شما پیشنهاد می دهیم که بعد از بازدید از بناهای باستانی و تاریخی رم باستان سری هم به این منطقه بزنید. برای چند ساعت در میان خانه های رنگی و روبروی ساحل آبی بنشینید و قهوه ای ایتالیایی سفارش دهید. آرامش را دریابید و پس از سر زدن به تفریحات این منطقه دوباره به میلان بازگردید.
در مجموع زمانی بین سه تا چهار روز به شما اجازه می دهد که هر پنج روستا را ببینید. در میان پیچ مو خم های کوچه ها و خیابان ها حرکت کنید و حتی به کوهپیمایی در بالای روستا بروید. اگر فکر می کنید که چنین زمانی برای بازدید ندارید، حداقل یک شب اقامت به شما اجازه می دهد تا با فضای شبانه و حال و هوای کافه های نزدیک ساحل آشنا شوید.

 

بلیط اتوبوس     خرید بلیط اتوبوس     قیمت بلیط اتوبوس     رزرو بلیط اتوبوس