یکی از بزرگترین مکان های فرهنگی روسیه در مسکو پارکی است که به ودنخا مشهور است.

این نمایشگاه و پارک زیبا و بزرگ در شمال شرقی مسکو و در نزدیکی ایستگاه مترو به همین نام است . حروف (v-D-N-Kh) خلاصه ی کلمات روسی نمایشگاه دستاورد های اقتصادی اتحاد شوروی بود . سالن های نمایشگاه پس از فروپاشی شوروی در اختیار شرکت های تجاری قرار گرفت . امروزه ودنخا یا « نمایشگاه دستاوردهای اقتصادی شوروی » ‌که با حضور بیش از ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی ،  به بازاری برای عرضه ی کالا و یا به عبارتی دیگر نمایشگاه دستاورد ها و بازار محصولات خارجی و داخلی تبدیل شده است .

و یکی از مراکز فروش اجناس مختلف از جمله وسایل خانگی بشمار می‌رود. این محل در سال ۱۹۳۹ با عنوان نمایشگاه سراسری کشاورزی گشایش یافت . در دوران جنگ نمایشگاه تعطیل و در سال ۱۹۵۴ یعنی ده سال پس از جنگ مجدداً بازگشایی گردید . 
در سال ۱۹۵۹ این نمایشگاه از انحصار محصولات کشاورزی خارج و به محصولات تولیدی اختصاص یافت . هر یک از جمهوری های شوروی سابق برای خود سالن مخصوص داشتند . همچنین سالن‌ هایی به علوم و فناوری‌های مختلف اختصاص یافت . 
این پارک در مجاورت هتل بین المللی کاسموز قرار دارد .


ودنخا دارای ساختمان ها ، مجسمه ها و دیگر نمودهای معماری بسیار زیبا است . محوطه ی نمایشگاه آن قدر بزرگ است که تماشای تمام بخش ها در یک روز میسر نیست . دریاچه ی مصنوعی ، میدان ویژه ی نمایش و مسابقه ی حیوانات اهلی ، چند شهر بازی ، گل خانه و غیره از دیگر دیدنی های این محل است . در بسیاری از جشن ها و روزهای شادی در این محل مراسم متعدد برگزار می شود .


یکی دیگر از دیدنی های این منطقه مجسمه ی بزرگی است که در میدان مجاور ودنخا نصب شده است ، که زن دهقان و مرد کارگر روسی را نشان می دهد .

بلیط هواپیما

پرواز داخلی

پروازخارجی

برای بازدید از سایت بوکینگ پرشیا بر روی کلمه اینجا کلیک کنید