خرید بلیط چارتر ، اگه به هنگام سفر همیشه لحظه آخری هستید حتما با خرید بلیط چارتر و بلیط هواپیما آشنایی دارید اما خیلی از شما هم برای اولین بار است که نام بلیط چارتر را می شنید و تاکنون به چارتر یا بلیط سیستمی بودن یک بلیط دقت نکرده اید.



خرید بلیط چارتر برای بلیط قطار ، خرید بلیط اتوبوس یا کشتی هم می باشد. در کل بلیط ها در دو نوع سیستمی و چارتر به فروش می رسند و بلیط ارزان هواپیما را در وب سایت بوکینگ پرشیا می توانید مشاهده نمایید. بلیط های سیستمی همواره نرخ ثابتی دارند گرچه ممکن است گاهی قیمت کمتر یا بیشتر شود و برای تاریخ های مختلف شاهد قیمت های متفاوتی باشید اما این قیمت ها تغییر نمی کند. در بلیط های چارتر عکس این قضیه صادق است. بلیط های چارتر به وسیله یک آژانس یا شرکت مسافربری خریداری می شوند و سپس با قیمتی که شرکت تعیین می کند به فروش می رسند.


خرید بلیط چارتر : ویژه دانشجویان

خرید بلیط چارتر یا بلیط چارتر برای لحظه آخری ها به ویژه دانشجویان که می خواهند برای مدت کوتاهی به خانه بازگردند و برنامه ریزی از قبل برای سفر ندارند مفید است . بیشتر آژانس های مسافربری در ایام پر رفت و آمد سال مثل تعطیلات نوروز کلیه صندلی های هواپیما را کرایه می کنند و سپس بلیط هایش را خودشان با قیمت بیشتری به فروش می رسانند اما فروش بلیط ها همیشه با قیمت گران تری نیست . تنها در تاریخ های خاصی که مسافرت بسیار زیاد است بلیط های چارتر فروش بالایی دارند و گاهی اوقات نیز پیش می آید که کلیه بلیط ها به فروش نمی رسند و شرکت چارتر کننده بلیط ناچار است برای اینکه از ضرر و زیان محفوظ بماند بلیط های خریداری نشده را با قیمت کمتری و در لحظات آخر به فروش برساند بنابراین همواره شما می توانید بلیط چارتر ارزان قیمت پیدا کنید.



چارتر (charter) در واقع همان دربست گرفتن است مثل دربست گرفتن ماشین . همان طور که می توان یک ماشین را دربست گرفت قطار، کشتی ، رزرو هتل و حتی هواپیما را هم می توان دربست گرفت. به طور کلی معنای چارترکردن یعنی دربست گرفتن . اما دربست گرفتن هواپیما به وسیله شرکت های چارتر کننده انجام می شود. این کار برای هتل ، اتوبوس ، کشتی و بسیاری از وسایل و تجهیزات دیگر هم به کار می رود. زمانی که یک شرکت تمام یا بخشی از صندلی های یک هواپیما یا یک پرواز را سالیانه و برای مدت معلومی اجاره می کند می گویند که آن پرواز یک پرواز چارتری است. اگر شما شرکت تجاری هستید و در طول هفته چندین بار کارکنان شما که تعدادشان هم زیاد است ناچارند روزهای خاصی از هفته را سفر کنند در این شرایط برایتان مقرون به صرفه تر است اگر صندلی های هواپیما را به تعداد کارکنانتان برای یک سال اجاره کنید با این کار تخفیف می گیرید و می توانید با قیمت کمتری هزینه سفر کارکنانتان را بپردازید. به بیانی سادهتر، خرید بلیط چارتر یعنی خرید به طور عمده .


همان طور که اجناس را وقتی به طور عمده می خرید هزینه کمتری بابت اجناس به طور تکی می پردارید برای چارتر کردن بلیط هواپیما نیز به همین شیوه است و باعث صرفه جویی در هزینه های شرکت ها می شود. در این بین آژانس های مسافرتی هم هستند که اقدام به خرید و کرایه صندلی های هواپیما می نمایند و بلیط ها را با قیمت بیشتری به افرادی که قصد سفر دارند می فروشند با این کار سود بیشتری نصیبشان می شود. خرید بلیط چارتر و قیمت بلیط چارتر همواره هم گران نیست در بسیاری از اوقات کلیه بلیط هایی که توسط شرکت ها و آژانس های مسافرتی به فروش می رسند خریداری نمی شوند و شرکت برای اینکه خسارت زیادی نبیند ناچار است بلیط ها را به فروش برساند. پس همیشه شما می توانید به هنگام خرید بلیط چارتر بلیط های با قیمت بسیار کم پیدا کنید. سامانه بوکینگ پرشیا امکان رزرو هتل مشهد، رزرو هتل کیش، رزرو هتل استانبول و رزرو هتل دبی را فراهم نموده است.


خرید بلیط چارتر : خرید آنلاین بلیط هواپیما

برای خرید بلیط چارتر خرید آنلاین بهترین گزینه است چرا که از ترافیک و رفت و آمد در بین آژانس های مسافرتی مختلف و پرس و جو راحت می شوید و احساس خستگی نمی کنید . تنها با یک جستجو ساده می توانید اسامی کلیه شرکت های چارتر کننده بلیط ، قیمت بلیط ها و تاریخ های سفر را در سایت مشاهده کنید و پس از بررسی کلیه جزئیات مقصد خود و زمان سفرتان را با هزینه دلخواه انتخاب کنید. با این کار اولین قدم را برای داشتن یک سفر ایده آل بر می دارید . خرید بلیط چارتر هم مانند هر چیزی مزایا و معایبی دارد. بزرگترین حسن خرید بلیط چارتر متغیر بودن قیمت این بلیط ها است .


یعنی اگر کمی صبر و حوصله به خرج دهید می توانید بلیطی با پایین ترین قیمت ممکن در بین کلیه بلیط ها را بخرید. بیشتر اوقات شرکت ها و آژانسهای مسافربری برای اینکه از ضرر و زیان جلوگیری کنند ناچارند بلیط هایشان را با قیمت بسیار کم به فروش برسانند بنابراین با روش های مختلفی تبلیغ می کنند. برای مکان هایی که بسیار محبوب است مثل جزیره کیش یا استان های شمالی کشور که یکی از بهترین زمانها برای خرید بلیط چارتر اسفندماه است که مردم تازه در حال تدارکات برای سفرشان هستند. اگر اهل گشت و گذار در اینترنت هستند حتما اصطلاح تور لحظه آخری را شنیده اید . این تور در واقع همان طور چارتری است که به آن لحظه آخری هم می گویند. با خرید بلیط چارتر شما می توانید بلیطی را که در لحظات عادی قیمت زیادی دارد در لحظه آخر با قیمت بسیار کمتری خریداری نمایید به همین دلیل هم به خرید بلیط چارتر خرید بلیط لحظه آخری هم می گویند.


آژانسی که پرواز یا هتل را چارتر کرده است، نمیخواهد تحت هیچ شرایطی صندلیهای هواپیما یا اتاقهای هتلی که اجاره کرده خالی بماند چرا که در صورت خالی ماندن ضرر می کند و خسارت خالی ماندن صندلی ها هم با خودش است بنابراین بلیط ها را به ناچار با قیمت بسیار اندگی به فروش می رساند. برای خرید بلیط چارتر به صورت آنلاین می توانید به سایت شرکت های مسافربری سر بزنید و قیمت بلیط هواپیما را مشاهده نموده و پس از انتخاب مقصد سفرتان اقدام به خرید نمایید


#بلیط_هواپیما    #سایت_بوکینگ_پرشیا    https://bookingpersia.com/flight