بلیط چارتر اهواز و معرفی کوتاه شهر اهواز

 

بلیط چارتر اهواز، برای گذراندن تعطیلات نوروزی گزینه بسیار مناسبی است، اما قبل از اینکه به مزایای خرید بلیط چارتر اهواز و خرید بلیط هواپیما بپردازیم، ابتدا معنای بلیط چارتر را توضیح می دهیم: چارتر یعنی کرایه کردن یک هواپیما برای مدت زمان و مسیری مشخص، مثل پروازهایی که یک سازمان برای انتقال کارمندان خود به صورت رفت و برگشت رزو می کند. آژانسها و شرکتهای گردشگری نیز ممکن است یک هواپیما را از یک شرکت هواپیمایی اجاره کنند، یعنی تمام صندلیها را برای مدت زمانی معین کرایه کنند و سپس خود بلیط های آن را به صورت جداگانه به فروش برسانند. اگر صندلیهای پرواز چارتر خالی بمانند، فروشندگان قیمت بلیط ها را کاهش می دهند تا زودتر به فروش برسندف به همین دلیل امکان اینکه بتوانید با جست و جوی کافی، یک بلیط چارتر اهواز با قیمت مناسب پیدا کنید زیاد است.


حجم بلیط های چارتر موجود بسته به زمان فرق دارند، برای مثال در دوران نزدیک به تعطیلاتی مثل تعطیلات نوروز، بلیط های بیشتری به فروش می رسند. تعطیلات عید زمان خوبی برای خرید بلیط چارتر اهواز محسوب می شود، چون آب و هوای استان های جنوبی در این فصل دلپذیر است، اما هنگام خرید بلیط چارتر اهواز و  بلیط هواپیما چارتر دقت کنید زیرا بلیط های چارتر معمولاغیر قابل استرداد و غیر قابل کنسل کردن هستند.


یکی از دلایل دیگری که می تواند شما را متقاعد کند بین بلیط های چارتر مختلف، خرید بلیط چارتر اهواز و بلیط ارزان هواپیمارا انتخاب کنید، وجود یک فرودگاه بینالمللی در اهواز است، چرا که امکانات و نظم فرودگاه های مبدا و مقصد، یکی از عوامل موثر در راحتی مسافرت هوایی محسوب می شود. می توانید بلیط چارتر اهواز و بلیط اهواز را به مقصد فرودگاه بین الملی اهواز تهیه کنید، که در 5 کیلومتری شمال شرقی شهر اهواز قرار دارد. روزانه حدود 85 پرواز داخلی و  بلیط خارجی به مقصدهای تهران، مشهد، اصفهان، بندرعباس، تبریز، شیراز، رشت، ساری، کیش، دمشق، دبی و کویت این فرودگاه را ترک می کنند. 

سامانه بوکینگ پرشیا امکان خرید بلیط هواپیما استانبول را نیز فراهم نموده است.



فرودگاه بینالمللی اهواز مچنین جهز به سیستم ایمنی پرواز ILS است. این سیستم تمام مدت فعال میباشد و در دید کم، وقوع طوفان و دیگر شرایط نامساعد جوی، به امنیت پرواز ها کمک می کند.

گرچه اکثر افرادی که برای سفر به مرکز خوزستان، بلیط چارتر اهواز را انتخاب می کنند، به اقتصادی بودن سفر بیشتر از امکانات درجه یک اهمیت می دهند، امکانات فرودگاه بین المللی اهواز مانند پارکینگ، اینترنت پرسرعت بی سیم، رستوران، دستگاههای خودپرداز، فروشگاه ها، مرکز فوریتهای پزشکی و … که از امتیازات به زمین نشستن در یک فرودگاه بین الملی هستند، باعث می شوند هنگام رسیدن به مقصد نیاز های خود را به راحتی رفع کنید و کمبودی احساس نکنید.


امکانات دسترسی به فرودگاه اهواز شامل تاکسی (چهارراه نادری و میدان چهارشیر) و اتوبوس (خیابان سلمان فارسی و ترمینال بلیط اتوبوس های کوی ملت) می شود.

شرکتهای هواپیمایی بسیاری نیز در فرودگاه اهواز فعالیت می کنند، از جمله آتا ایر، هواپیمایی کاسپین، ایران ایر، ایران ایرتور، آسمان، کیش ایر، قشم ایر، ماهان ایر، نفت ایر، اترک، تابان و زاگرس؛ بنابراین برای تهیه بلیط چارتر اهواز علاوه بر شرکت های توریستی، گزینه های بسیار دیگری نیز خواهید داشت. بوکینگ پرشیا خرید اینترنتی بلیط قطار را فراهم نموده است.


بلیط چارت اهواز : ویژگی های سفر نمودن به اهواز

اگر فکر می کنید خرید بلیط چارتر اهواز و قیمت بلیط هواپیما ممکن است سفر یکنواختی برای شما رقم بزند، در اشتباه هستید. شهر اهواز با ویزگی های مختلفی معروف شده است، از جمله این ویژگی ها، می توان به وجود رودخانه ی کارون، طولانی ترین رودخانه ایران اشاره کرد. این رودخانه از زاگرس سرچشمه می گیرد و به سمت جلگه خوزستان جاری می شود. کارون یکی از منابع عمده آب این منطقه و از جاذبه های گردشگری اهواز محسوب می شود . در روزگار قدیم این رودخانه یک مسیر کشتیرانی هم به شمار می آمد، ولی در حال حاضر به دلیل ساخته شدن پل های متعدد روی آن، امکان کشتیرانی وجود ندارد. تا کنون ۸ پل بر روی کارون به بهره برداری رسیده اند و احداث نهمین پل آغاز شده است.


استان خوزستان همچنین یکی از پرتالاب ترین استان های کشور محسوب می شود. اگر مقصد شما مرکز استان یعنی اهواز باشد نیز شانس بازدید از تالاب های مختلفی را پیدا خواهید کرد، برای مثال تالاب بام دژ، که در ۴۰ کیلومتری شمال غربی قرار دارد. این تالاب ۴۰۰۰ با هکتار وسعت، در مجاورت مناطق مسکونی مانند روستاهای مزرعه، بام دژ، سادات طواهر، سید جاسم و همچنین سد شاوور، کانال توانا و مسیر راه آهن اهواز– اندیمشک قرار دارد. تالاب ها زیستگاه های آب شیرینی هستند که نقش مهمی در اکوسیستم منطقه دارند. اگر تصمیم به رزرو اینترنتی هتل دارید می توانید از بوکینگ پرشیا استفاده نموده و به رزرو هتل هایی مانند رزرو هتل مشهد و رزرو هتل کیش بپردازید.


بلیط چارتر اهواز : منابع طبیعی و اقتصادی اهواز

حفاظت از تالاب ها با تاکید بیشتر بر ارزش های گردشگری این منابع طبیعی و اقتصادی، می تواند از راه کارهایی برای حفظ محیط زیست باشد، که خود دلیل دیگری برای جلب توجه گردشگران مسئول به این منطقه محسوب می شود!

از دلایل دیگر مناسب بودن خرید بلیط لحظه آخری اهواز برای تعطیلات ایامی مثل نوروز، می توان به امکان تجربه یک سفر اقتصادی و بدون گرفتار شدن در موج شلوغی سفرهای اکثر شهروندان به استان های شمالی و مشهد اشاره کرد که خود به تنهایی می تواند برای بسیاری متقاعد کننده باشد. استان خوزستان خود جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. افراد هوشمندی که با انتخاب این استان و تهیه بلیط چارتر اهواز به دنبال رقم زدن تعطیلاتی متفاوت و لذت بخش و در عین حال اقتصادی هستند، می توانند به لیست کوتاهی از جاذبه های برتر اهواز نیز توجه کنند.


طولانی ترین و زیبا ترین آبشار مصنوعی خاورمیانه، روی هفتمین پل رودخانه ی کارون طراحی و ساخته شده است. فواره هایی در دو طرف این پل قرار دارند که شب ها با روشن شدن لامپ های رنگی جلوه ی زیبایی پیدا می کنند. این پل انتخاب بسیاری از شهروندان اهوازی و گردشگرانی است که دوست دارند شب را در کنار زیبایی آبشار و فواره ها بگذارنند.

اگر خرید بلیط چارتر اهواز به جای سفر به استان های شمالی باعث شده است در بازدید محل های مختلف خلاقیت و انعطاف پذیری بیشتری هم پیدا کنید، بد نیست سری هم به بازار فلال محله لشکرآباد اهواز نیز بزنید. در ان محله عرب نشین، فلافل فروش های زیادی در هر دو سمت خیابان به چشم می خورند. دیدن مشتری هایی که از خوردن فلافل های معروف لذت می برند، باعث می شود اشتهای شما نیز باز شود. این بازار از جاذبه های توریستی اهواز محسوب می شود.